Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Heilig Hart Dienstverleningscentrum voor personen met verstandelijke beperkingen vzw
Postadres : Leernsesteenweg 53, BE- 9800 Deinze
Contactpersoon: Patricia Coussement
Tel: +32 93877711
Fax: +32 93877700
E-mail: patricia.coussement@dvcheilighart.be
Internetadres(sen): www.dvcheilighart.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=445752
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Leveren, plaatsen en indienststellen van tilliften Referentienummer: DVC Heilig Hart-2022-TILLIFT-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 33192600
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Leveren, plaatsen en indienststellen van tilliften
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-20
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Een nieuwe versie van de opdrachtdocumenten (2022-TILLIFT - versie 20220520.odt) wordt ter beschikking gesteld. Ter info: De aanpassingen situeren zich enkel in het inventarisgedeelte, en zijn in rode tekst aangegeven waar deze afwijken van de originele opdrachtdocumenten.