Go! Onderwijs Van De Vlaamse Gemeenschap

BLANKENBERGE – BS DE ZILVERMEEUW – SLOOP, RENOVATIE EN NIEUWBOUW BASISSCHOOL



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  GO! Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap
Postadres :  Willebroekkaai 36, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  De heer Laurens De Moor
Tel:   +32 27909579
Fax:   +32 27909201
E-mail:   laurens.de.moor@g-o.be
Internetadres(sen):   www.g-o.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  GO! Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap
Postadres :  Willebroekkaai 36, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  De heer Philip De Smet
Tel:   +32 27909415
Fax:   +32 27909201
E-mail:   philip.de.smet@g-o.be
Internetadres(sen):   www.g-o.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
BLANKENBERGE – BS DE ZILVERMEEUW – SLOOP, RENOVATIE EN NIEUWBOUW BASISSCHOOL  
Referentienummer:   GO/10602/25905001/2022/5101/LDM
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45214210
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE2
Voornaamste plaats van uitvoering:   Domein GO! - BLANKENBERGE, GROENESTRAAT 69, 8370 BLANKENBERGE
II.2.4. Beschrijving
Het betreft het verbouwen van het hoofdschoolgebouw zodat ongebruikte ruimtes terug invulling krijgen en 3 extra kleuterklassen kunnen geïntegreerd worden in de school. Hierna wordt het bestaande kleuterblok afgebroken.  
II.2.7. Looptijd
200   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Bankverklaring cfr. model in bijlage2. Voor de beoordeling van de minimumvoorwaarden van de financiële en economische draagkracht van de inschrijvers, volstaat het bewijs dat geleverd wordt krachtens de wetgeving betreffende de erkenning van opdrachtnemers van werken. Het bestuur behoudt zich het recht voor om bijkomende financiële informatie op te vragen ter evaluatie van dit selectiecriterium.
Eventuele minimumeisen:
1. Bankverklaring cfr. model in bijlage

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Minimaal 3 projecten waarbij bij 1 (één) de voorgestelde projectleider uit punt 2 betrokken is en die minstens aan volgende voorwaarden voldoet:De bouwkost van de projecten bedraagt minimaal 650.000 excl. BTW en erelonen.De projecten (= publiek gebouw – wet op overheidsopdrachten) zijn definitief opgeleverd na 01/01/2017. De minimale eisen zijn beschikken over de nodige beroepservaring om gelijkwaardige projecten met vrucht af te ronden. Dit wordt aangetoond door minimaal 3 (drie) attesten van goede uitvoering Deze attesten bevatten minimaal volgende gegevens:- Naam van het project;- Bouwplaats;- Naam, adres en contactgegevens van de bouwheer/opdrachtgever;- Bedrag van de werken.- Handtekening van de bouwheer/opdrachtgever2. Er wordt aangetoond dat er voldoende gekwalificeerd personeel kan ingezet worden voor het opvolgen van de werken. De hoofdinschrijver geeft de cv(s) op van zijn projectleider(s) die verantwoordelijk zal/zullen zijn voor de opvolging van de werken. De cv(’s) bevat(ten) minimaal volgende de gegevens een duidelijke vermelding van:- de naam van de projectleider(s)- relevante beroepsanciënniteit- anciënniteit binnen het bedrijf - omschrijving van de taken binnen het bedrijfAfschriften van de diploma’s, getuigschriften, certificaten worden niet gevraagd.

Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal 3 projecten waarbij bij 1 (één) de voorgestelde projectleider uit punt 2 betrokken is en die minstens aan volgende voorwaarden voldoet:
De bouwkost van de projecten bedraagt minimaal 650.000 excl. BTW en erelonen.
De projecten (= publiek gebouw – wet op overheidsopdrachten) zijn definitief opgeleverd na 01/01/2017.
De minimale eisen zijn beschikken over de nodige beroepservaring om gelijkwaardige projecten met vrucht af te ronden. Dit wordt aangetoond door minimaal 3 (drie) attesten van goede uitvoering Deze attesten bevatten minimaal volgende gegevens:
- Naam van het project;
- Bouwplaats;
- Naam, adres en contactgegevens van de bouwheer/opdrachtgever;
- Bedrag van de werken.
- Handtekening van de bouwheer/opdrachtgever
2. Er wordt aangetoond dat er voldoende gekwalificeerd personeel kan ingezet worden voor het opvolgen van de werken.
De hoofdinschrijver geeft de cv(s) op van zijn projectleider(s) die verantwoordelijk zal/zullen zijn voor de opvolging van de werken.
De cv(’s) bevat(ten) minimaal volgende de gegevens een duidelijke vermelding van:
- de naam van de projectleider(s)
- relevante beroepsanciënniteit
- anciënniteit binnen het bedrijf
- omschrijving van de taken binnen het bedrijf
Afschriften van de diploma’s, getuigschriften, certificaten worden niet gevraagd.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 4


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-06-27  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-10-25
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-06-27
Plaatselijke tijd:   14:00
Adres:   Huis van het GO!, Willebroekkaai 36 in Brussel

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Uitvoeringstermijn in WERKDAGEN.Zie plaatsbezoekPlaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 02/06/2022 om 13.30BS De Zilvermeeuw – Groenestraat 69 – 8370 BlankenbergeDatum: donderdag 2 juni 2022, start 13u30 of na bevestigde afspraak met Birgit LaporteBs.zilvermeeuw@skynet.be, 050 41 45 84Steeds met aanbestedingen@g-o.be in ccDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-19

Vergelijkbare advertenties van BDA