Koopkoepel

Gevogelte voor zorg- en welzijnsvoorzieningen gelegen in West-Vlaanderen.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  KOOPKOEPEL
Postadres :  Kleine Bassinstraat 14-18, BE  Roeselare
Contactpersoon:  Karmen Boghaert
Tel:   +32 50745623
E-mail:   karmen@koopkoepel.be
Internetadres(sen):   https://www.koopkoepel.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://www.koopkoepel.be


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Gevogelte voor zorg- en welzijnsvoorzieningen gelegen in West-Vlaanderen.  
Referentienummer:   2022-315-GVW
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  15112100
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Aankoop gevogelte
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE256
II.2.4. Beschrijving
Aankoop van gevogelte voor zorg- en welzijnsvoorzieningen in de provincie West-Vlaanderen.  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2022-12-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2024-11-30
Verlenging mogelijk:   JA
2x 1 jaar  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Uniform Europees Aanbestedingsdocument


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-06-21  09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   3   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-06-21
Plaatselijke tijd:   09:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De betaling van het aan de dienstverlener verschuldigde bedrag vindt plaats binnen de betalingstermijn van 60 kalenderdagen vanaf de datum van beëindiging van de verificatie, voor zover de aanbestedende overheid tegelijk over de regelmatig opgestelde factuur beschikt, alsook over de andere, eventueel vereiste documenten. Dit geldt enkel voor de voorzieningen gezondheidszorg, voor de welzijnsvoorzieningen geldt een betaaltermijn van 30 kalenderdagen.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrecht Gent - afdeling Kortrijk
Beheerstraat 41,  BE- 8500  Kortrijk
Internetadres(sen):   https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl/ondernemingsrechtbank-gent-afdeling-kortrijk

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-16

Vergelijkbare advertenties van BDA