Provincie Antwerpen - Departement Logistiek - Dienst Facilities & Maintenance

Diverse provinciale sites - Raamcontract bouwkundig onderhoud 2023



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Provincie Antwerpen - Departement Logistiek - Dienst Facilities & Maintenance
Postadres :  Koninging Elisabethlei 22, BE- 2018  Antwerpen
Contactpersoon:  Davy Hens
Tel:   +32 32406733
E-mail:   davy.hens@provincieantwerpen.be
Internetadres(sen):   www.provincieantwerpen.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=444126


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Diverse provinciale sites - Raamcontract bouwkundig onderhoud 2023  
Referentienummer:   Prov Ant DIN-BenV-OPDR-2021-0069 -F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Raamcontract voor het uitvoeren van bouwkundig onderhoud vanaf 2023 ten behoeve van diverse provinciale sites
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE21
Voornaamste plaats van uitvoering:   grondgebied provincie Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
De provincie Antwerpen bestaat uit meer dan 80 diensten en instellingen die zijn ondergebracht in 10 departementen. De sites zijn verspreid over het grondgebied van de provincie en omvatten om en bij de 546 gebouwen gaande van o.a. kleine trekkershutten tot schoolgebouwen, kantoorgebouwen, gemalen, een zwembad, enz., samen goed voor zo’n 585.000m² vloeroppervlakte. Dit gegeven is echter niet statisch, er zijn regelmatig vastgoedtransacties ten gevolge van bv nieuwe initiatieven of inbreiding.   Het departement Logistiek (DLOG) voorziet de provinciale diensten van alle noodzakelijke middelen om hun eigen taken effectief en efficiënt te kunnen uitvoeren. Hiertoe verzorgt het departement o.a. voor goed uitgeruste en onderhouden gebouwen. Het hoofdaccent ligt hier op de instandhouding van het patrimonium.   De scope van de opdracht omvat :   - Correctief onderhoud (oplossen van storingen en defecten) aan de gebouwen en bouwdelen   - Preventief onderhoud   - Projecten   - Vervolgacties   - Aanpassingswerken   - Niet-operationele taken (overhead)   - Wettelijk onderhoud/ keuring   en dit voor bouwkundige aspecten van de gebouwen.   Onder de bouwkundige aspecten vallen onder andere: daken, gevels, metselwerken, timmer- en schrijnwerken, isolatiewerken, binnenafwerking deuren, vloeren, plafonds en muren, geluidsweringen, sanitaire werken, branddeuren en brandcompartimentering, riolering, vervangen en plaatsen van glasnaamborden, signalisatie, buiteninfrastructuur, …   De opdrachtnemer zal bij elke aanpassing of ingreep de relevante technische informatie aan de aanbestedende overheid overmaken, zodat deze laatste de technische dossiers van het patrimonium actueel kan houden.   De beheerstaken (overhead) houden onder meer in:   - Bijdrage leveren aan het documentbeheer   - Overleg en plaatsbezoeken   - Organisatie wachtdienst   - Up-to-date houden van softwaresysteem provincie (planning, offertes, info, uitvoering)  
II.2.7. Looptijd
60   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Voorliggende opdracht heeft een initiële looptijd van 5 jaar (behoudens eerdere verbreking bij slechte uitvoering), te rekenen vanaf de aanvangsdatum vermeld in de brief tot vaststelling van de aanvangsdatum (kan worden geïntegreerd in de sluitingsbrief). Na het verstrijken van deze initiële looptijd kan de opdracht tweemaal verlengd worden met een periode van 12 maanden aan dezelfde voorwaarden teneinde de overgang naar de volgende opdrachtnemer te overbruggen. Deze verlenging wordt door de aanbestedende overheid medegedeeld via aangetekend schrijven, uiterlijk 3 maanden vóór het verstrijken van de looptijd van de opdracht.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
de opdrachtnemer dient erkend te zijn als aannemer in de categorie D, klasse 1 of hogere. Er kunnen immers projecten worden afgeroepen op het raamcontract tot een bedrag van 135.000,00 EUR excl. BTW.

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:  
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:  

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-06-16  11:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2022-08-01
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   7   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
Internetadres(sen):   http://www.raadvanstate.be

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
Internetadres(sen):   http://www.raadvanstate.be

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
Internetadres(sen):   http://www.raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-16

Vergelijkbare advertenties van BDA