Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Elia Asset
Postadres : Keizerslaan 20, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: Diederik Bal
Tel: +32 473425710
E-mail: diederik.bal@externel.be
Internetadres(sen): www.elia.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=445222
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
RTU DCS 2024 - 2032 Referentienummer: Elia Asset-WS996132306-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 38820000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Het onderwerp van deze aanbesteding is de ontwikkeling, levering, fabriekstesten (FAT), transport, lossing, onderhoud, reserveonderdelen en ondersteuning ter plaatse van RTU (Remote Terminal Units) en eventueel met DCS (Distributed Control Systems) aan onderstations in België alsmede aanverwante diensten. Het geheel aan diensten en leveringen gelinkt aan onderhoud van de producten dienen een levensduur van 20 jaar te garanderen zal vervat zijn in een aparte tweede raamovereenkomst die zal bestaan naast de 8 jarige raamovereenkomst voor de levering van RTU/DCS en alle hieraan verwante diensten.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Het onderwerp van deze aanbesteding is de ontwikkeling, levering, fabriekstesten (FAT), transport, lossing, onderhoud, reserveonderdelen en ondersteuning ter plaatse van RTU (Remote Terminal Units) en eventueel met DCS (Distributed Control Systems) aan onderstations in België alsmede aanverwante diensten. Het geheel aan diensten en leveringen gelinkt aan onderhoud van de producten dienen een levensduur van 20 jaar te garanderen zal vervat zijn in een aparte tweede raamovereenkomst die zal bestaan naast de 8 jarige raamovereenkomst voor de levering van RTU/DCS en alle hieraan verwante diensten.
II.2.7. Looptijd
96 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-07-01 11:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : EN, FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 12 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaat moet voor de sluitingsdatum (zie IV.2.2.) de ‘Prequalification Questionnaire (PQQ)’ aanvragen, vervolledigen enindienen, gebaseerd op de meest recente informatie en inclusief ondersteunende documenten.Aanvragen tot toegang tot de tender op het Ariba platform moeten worden gericht aan de verantwoordelijke aankoper (zieI.1.) met vermelding van de naam, het adres en BTW nummer van de deelnemende legale entiteit alsook de naam, e-mail entelefoongegevens van de verantwoordelijke contactperso(o)n(en).Eens een aanvraag werd ingediend, zal toegang tot de tender op het Ariba platform per e-mail spoedig worden verleend.Kandidaten worden aangeraden om zo spoedig mogelijk toegang aan te vragen en om te klikken op ‘intend to participate’ omeventuele verduidelijking van de aanbestedende entiteit te ontvangen.Indien toegang tot Ariba minder dan 48 uren voor sluitingstijd werd aangevraagd, kan niet worden gegarandeerd door deaanbestedende entiteit dat de Ariba login gegevens tijdelijk zullen worden verschaft.De kandidaat is uitsluitend verantwoordelijk om tijdig toegang tot Ariba aan te vragen.De Aanbestedende entiteit neemt geen verantwoordelijkheid i.v.m. mogelijkse problemen met Ariba.Kandidaturen die niet correct of tijdig werden verstuurd via Ariba zullen worden verworpen.De handleiding voor het gebruik van E-Sourcing (Ariba) is toegankelijk via de volgende URL:https://www.elia.be/nl/leveranciers/informatie-en-tools
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Zie VI.4.3, BE Brussel
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Elk geschil met betrekking tot de schorsing van deaanbestedingsprocedure zal beslist worden door de voorzitter van de ondernemingsrechtbank, of in het geval een aan verzoektot vernietiging door de ondernemingsrechtbank, te Brussel in beide gevallen Waterloolaan 70 - 1000 Brussel.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-17