Nationale Loterij N.v. Van Publiek Recht

Inrichtingswerken voor gebouwen en lokalen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   .  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Nationale Loterij N.V. van publiek recht
Postadres :  rue Belliard 25-33, BE- 1040  Brussel
Contactpersoon:  Service Procurement
Tel:   +32 22384687
Fax:   +32 22384887
E-mail:   catherine.abanto@loterie-nationale.be
Internetadres(sen):   www.loterie-nationale.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=440394


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Inrichtingswerken voor gebouwen en lokalen  
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
(Her)inrichtingswerken in de gebouwen en lokalen die in gebruik zijn door de Nationale Loterij. Het betreft hier voornamelijk modulair ingerichte kantoor- en vergaderruimtes, maar er kunnen evenwel ook andere typeruimtes aan bod komen. De kandidaten dienen te kunnen instaan voor de totaal(her)inrichting van een ruimte. Tot de opdracht behoren bijvoorbeeld – maar niet limitatief - de vervanging van de bestaande vloerbekleding, de verwijdering en/of verplaatsing van glazen wanden of scheidingswanden, de uitvoering van (kleine) elektriciteitswerken, de uitvoering van schilderwerken, het plaatsen van nieuwe scheidingswanden(,….) alsook het plannen van de uitvoering en toezicht op de correcte uitvoering van al deze werken.
Zie bijlagen via de website e-procurement: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=440394
De eventuele vragen en antwoorden en rechtzettingen zullen ook gepubliceerd worden op diezelfde website.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE



AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Selectiecriteria zoals vermeld in de aanbestedingsstukken:
Volgende documenten en inlichtingen moeten worden ingediend via elektronische weg (e-Tendering) via https://eten.publicprocurement.be:- het kandidatuurformulier (zie bijlage A)- de eigen verklaring (m.b.t. de uitsluitingsgronden) (zie bijlage B)- de referenties van de kandidaat (zie bijlage C)- een volledige lijst van de erkenningen waarover de kandidaat beschikt met overzicht van in welke categorieën en/of ondercategorieën hij werken mag uitvoeren en in welke klasse in welke klasse hij thuishoort (indeling erkenningaannemers FOD Economie).- Het antwoord op onderstaande vragen:Open vraag 1 : Een beschrijving van de competenties waarover de kandidaat beschiktOpen vraag 2 : Een beschrijving van knowhow door indienen van referenties die moeten aantonen dat de kandidaatervaring heeft in totaalprojecten voor kantoor(her)inrichting. Indien het gaat om kantoren die in gebruik bleven,gelieve te specifiërenOpen vraag 3: Een beschrijving van de algemene projectaanpak en de verschillende fasen in een projectMethoden:Open vraag 1 : wegingsfactor 5 : maximale score 50Open vraag 2 : wegingsfactor 5 : maximale score 50Open vraag 3 : wegingsfactor 5 : maximale score 50Maximaal aantal punten : 150 puntenMen dient te komen tot minimum 75 punten voor vragen 1, 2 en 3 om opgenomen te worden in hetkwalificatiesysteem.Elk antwoord wordt gescoord conform onderstaande vijfpuntenschaal:Beoordeling # punten:- Slecht 0- Onvoldoende 2,5- Voldoende 5- Goed 7,5- Uitstekend 10
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie punt III.2.1)

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie punt III.2.1)



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-05-16  00:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Noch het aantal noch de frequentie van de gevraagde prestaties kunnen precies kunnen worden vastgelegd. Op het ogenblik van een afroep zal de Nationale Loterij de nodige gegevens overmaken met betrekking tot de uit te voeren werken, de hoeveelheden en de gewenste termijnen. Het kan daarbij gaan om gebouwen/ruimtes/lokalen die tijdens de werken in gebruik zijn en blijven of leegstaande gebouwen. Volgende locaties worden momenteel door de NL bezet. Deze lijst kan in de toekomst wijzigen.• Het hoofdkantoor van de Nationale Loterij, Belliardstraat 25-33, 1040 Brussel (Etterbeek)• Het distributiecentrum van de Nationale Loterij, Tentoonstellingslaan 269, 1090 Brussel (Jette)• De kantoren in Brussel, De Brouckèreplein 9 te 1000 Brussel• Het depot van Lovenjoel, Tiensesteenweg 270, 3360 Lovenjoel• Het Regionale Kantoor van Gent, Belgiëlaan 9, 9051 Sint-Denijs-Westrem (Gent)• Het Regionale Kantoor van Luik, Avenue Blonden 84, 4000 LuikDe kandidaten zijn verantwoordelijk voor alle aspecten van veiligheid, gezondheid en milieubescherming in het kader van de hem toevertrouwde opdrachten. De kandidaat is er verantwoordelijk voor dat hij of zijn onderaannemer(s) bij een afroep over de vereiste erkenningen beschikken, in verhouding tot de betreffende opdracht. Alvorens met de uitvoering van de betreffende werken wordt gestart, maakt de opdrachtnemer aan NL het bewijs van de voldoende erkenning van zijn (onder)aannemers over. De kandidaten dienen ten allen tijde de algemene preventieprincipes toe te passen voor tijdelijke of mobiele bouwplaatsen.De belangstellenden kunnen op ieder ogenblik vragen om te worden opgenomen in het kwalificatiesysteem. De termijn verrmeld in punt IV.3.2. is de geldigheidstermijn van de kwalificatiesysteem. Een beslissing tot goedkeuring of tot afwijzing vaneen aanvraag tot kwalificatie, berustend op de kwalificatieregels en -criteria, wordt binnen de termijn van vier maanden, vanaf de indiening van de aanvraag genomen en onmiddellijk meegedeeld aan de aanvrager.De reeds geselecteerde kandidaten in het vorige kwalificatiesysteem moeten niet opnieuw een aanvraag indienen. Zij kunnen, indien zij dit wensen, hun kandidatuur actualiseren.Afhankelijk van de aanvraag, zullen één of verschillende geselecteerde kandidaten verzocht worden een offerte in te dienen.Elke opdracht zal worden toegewezen na evaluatie van de offertes.INDIENING VAN DE AANVRAAG TOT DEELNEMINGUw aanvraag tot deelneming moet worden ingediend via elektronische weg (e-Tendering) op https://eten.publicprocurement.be.Meer informatie kan worden gevonden op de website http://www.publicprocurement.be of worden verkregen via het telefoonnummer: (+32) (0) 2 740 80 00 of e-mail e.proc@publicprocurement.be van de helpdesk van de dienst e-procurement.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-17

Vergelijkbare advertenties van BDA