Directie Infrastructuur Van Het Openbaar Vervoer

Inrichting van openbare ruimtes rond de toekomstige tramlijn 10



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres :  Sint Lazarusplein, 2, BE- 1035  Brussel
Contactpersoon:  Mr.Olivier Druet
Tel:   +322 2042239
E-mail:   odruet@sprb.brussels
Internetadres(sen):   https://mobilite-mobiliteit.brussels  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=446244


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Inrichting van openbare ruimtes rond de toekomstige tramlijn 10  
Referentienummer:   DITP-DIOV BM i3136 TRAM 10-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45230000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige opdracht van werken, waarvan de begrenzing aangeduid zijn op de aanbestedingsplannen, heeft tot doel, de inrichting van openbare ruimtes rond de toekomstige tramlijn 10, op het grondegebied van de stad van Brussel, in Neder-Over-Hembeek
Het bouwterrein is verd eeld in drie grote zones:
- Zone 1, bekend als de "Heembeek" zone
- Zone 2, bekend als de "Vekemans" zone
- Zone 3, bekend als de "Tyras" zone.
Elke hoofdzone is verder onderverdeeld in de volgende 4 subzones
.
De werken omvatten onder andere:
-
• De nodige topografische verrichtingen, alsook het opmaken van de gedetailleerde plannen van de uit te voeren constructies.
• Het opmaken van een plaatsbeschrijving van alle aangrenzende eigendommen, dit voor het geheel van de bebouwde delen, horizontaal, boven- en ondergronds, waarvan het kadastraal perceel zich op minder dan 12 m bevindt van de rand der grondwerken uit te voeren voor de hieronder beschreven werken.
• De organisatiemaatregelen nodig voor het verkeer gedurende de werken.
• Het uitbreken van wegverhardingen en voetpaden van allerlei aard, met inbegrip van hun fundering tot de diepte nodig voor de uitvoering der werken volgens de nieuwe profielen.
• Het uitbreken van kantstenen, watergoten, veiligheidsstootbanden en wegtoestellen nodig voor de uitvoering der werken.
• Het uitbreken van allerlei buizen en omhulsels van alle aard.
• Het afbreken van metselwerk, beton en gewapend beton, waarop tijdens de uitvoering van de grondwerken gestuit is.
• Het affrezen van koolwaterstofverhardingen en het nodige uitzagen.
• Uitvoeren van uitgravingen en aanvullingen, met inbegrip van verdichting, eventuele
• stabilisatie en/of vervanging van de onvoldoende draagkrachtige of doorlatende grond, alsook de voorlopige werken om de uitgravingen droog te houden.
• Het aanbrengen van een onder fundering van zand.
• Het uitvoeren van een fundering uit mager beton gewapend met een rasterwerk.
• Het uitvoeren van een fundering uit continue steenslagfundering behandeld met cement.
• Het uitvoeren van een fundering en ophogingen met zandcement.
• De aanleg en wijziging van het systeem van afvoer van het afstromend water, met inbegrip van de levering van waterslikkers, inspectiekamers, buizen en hun aansluiting op de riolen.
• Het op peil brengen van deksels, roosters en andere installaties in de voetpaden of de wegen.
• De uitvoering of het verwerken van watergoten, kantstenen, enz.
• De uitvoering van verhardingen van diverse aard.
• De uitvoering van markeringen en signalisatie.
• Het verwerken van teelaarde, het bezaaien van bermen, de eventuele beplantingen en het bouwen van boombakken.
• Het wegruimen van alle afval, puin, enz. buiten het openbare domein m.i.v. het afvoeren van materialen naar een recyclage-installatie, overeenkomstig het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 16 maart 1995.
• De aansluiting op bestaande wegen, en andere bestaande inrichtingen.
• Landschapswerken en bijhorende leveringen.
• Alle bijkomende en samenhangende werken en leveringen voor de goede uitvoering van de werken.
• Proeven voor nazicht en oplevering.
• Het onderhoud van de werken van de aanneming tijdens de waarborgperiode.
• Het maaien van grasperken, hakken en spitten.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
Voornaamste plaats van uitvoering:   Brussel Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
Zien punt II.1.4)  
II.2.7. Looptijd
725   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Selectie criterias: Art. 71 van de wet van 17 juni 2016 en Art. 70, 71, 72 en 73 van het KB van 18 juni 2017

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zien Documenten van het opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-06-24  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-01-10
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-06-24
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   plateform e-tenderingInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De circuleire van de Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 26 novembre 2020 betreffende de invoeging van sociale clausules in de overheidsopdrachten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest is toepasbaar (zie bijzonder bestek).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-13

Vergelijkbare advertenties van BDA