Waregems Autonoom Gemeentebedrijf Stadsontwikkeling (wagso)

Uitnodiging tot indienen offerte - Leveren, plaatsen en ledigen van semi-ondergrondse afvalcontainers en bovengrondse swill-containers - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Waregems Autonoom Gemeentebedrijf Stadsontwikkeling (WAGSO)
Postadres :  Gemeenteplein 2, BE- 8790  Waregem
Contactpersoon:  De heer Bart Verschelde
Tel:   +32 56621396
E-mail:   wagso@waregem.be
Internetadres(sen):   www.wagso.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Leveren, plaatsen en ledigen van semi-ondergrondse afvalcontainers en bovengrondse swill-containers - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   2022/132
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90512000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE254
Voornaamste plaats van uitvoering:   Stedelijke gebouwen > Pandcomplex
II.2.4. Beschrijving
In het hart van stad Waregem ligt het commercieel en administratief complex Het Pand. De stad is eigenaar van het commerciële deel van dit complex alsook van een deel van het administratief complex. WAGSO staat, als autonoom gemeentebedrijf en dus dochter van de stad, in voor de exploitatie van het commerciële deel van het complex.   Dit commercieel deel bestaat uit meer dan 7 000 m² winkelvloeroppervlakte, verdeeld over ongeveer 32 handelszaken alsook uit meer dan 2 000 m² commercieel verhuurde kantoren, verdeeld over een 7-tal kantoren (ongeveer 60 werknemers).   Het Pand ondergaat een grondige renovatie en heropent in augustus 2022. Ook de omgevingsaanleg van de site wordt aangepakt. Aan de kant van de Schakelstraat wordt in de aanpalende zone een afvalstraat voorzien, waar alle huurders van het complex hun afval dienen te verzamelen in 4 semi-ondergrondse containers (restafval (5000 liter, voorzien van volumetrommel en toegangscontrole), PMD (5000 liter, voorzien van toegangscontrole), papier en karton (5000 liter) en glas (3000 liter, scheiding wit en gekleurd glas) alsook 6 bovengrondse afvalcontainers voor swill-afval (elke container heeft een volume van ongeveer 240 liter en is voorzien van een hangslot per horecazaak).   De inschrijver staat in voor zowel het leveren, plaatsen als indienststellen van deze containers, alsook voor de lediging en het onderhoud.   Betreffende het onderhouds- en ledigingscontract wordt dit in eerste instantie afgesloten voor een periode van 1 jaar, ingaand vanaf de voorlopige oplevering na ingebruikname van de containers. Deze overeenkomst wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd, telkens voor een periode van 1 jaar. De opdracht kan worden opgezegd middels een aangetekend schrijven uiterlijk 3 maand voor de eerstvolgende jaarlijkse vervaldag.  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Betreffende het onderhouds- en ledigingscontract wordt dit in eerste instantie afgesloten voor een periode van 1 jaar, ingaand vanaf de voorlopige oplevering na ingebruikname van de containers. Deze overeenkomst wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd, telkens voor een periode van 1 jaar. De opdracht kan worden opgezegd middels een aangetekend schrijven uiterlijk 3 .(zie opdrachtdocumenten)  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
2. Attest verzekering beroepsrisico’s.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-06-10  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-10-08


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, Afdeling Bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-09

Vergelijkbare advertenties van BDA