Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Waregems Autonoom Gemeentebedrijf Stadsontwikkeling (WAGSO)
Postadres : Gemeenteplein 2, BE- 8790 Waregem
Contactpersoon: De heer Bart Verschelde
Tel: +32 56621396
E-mail: wagso@waregem.be
Internetadres(sen): www.wagso.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Huur kerstverlichting Referentienummer: 2022/133
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 34993000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: grondgebied Waergem
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat het verhuren van kerstverlichting voor een periode van 3 jaar (eindejaarsperiodes 2022/2023, 2023/2024, 2024/2025). De opdracht omhelst het ontwikkelen van een concept dat gedurende de drie eindejaarsperiodes zal aanwezig zijn in de centrumstraten van de stad Waregem, doch dat dermate flexibiliteit biedt dat jaarlijks een ander accent kan worden gelegd, zodat het geheel er jaarlijks net iets anders uitziet, maar wel trouw blijft aan het toegewezen concept. De opdracht is beperkt tot maximaal 120 000,00 euro excl. BTW per jaar voor een periode van max. 3 jaar.
II.2.7. Looptijd
37 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.De aanbestedende overheid zal, voor de Belgische inschrijvers, zelf via elektronische weg de volgende noodzakelijke documenten opvragen om de uitsluitingsgronden na te gaan (in toepassing van artikels 62 en 63 §2 van het KB van 18 april 2017): RSZ-attest inzake sociale schulden, fiscaal attest inzake fiscale schulden, attest inzake btw-hoedanigheid en attest niet-faillissement.De inschrijver aan wie de opdracht wordt gegund, zal zelf uittreksels uit het strafregister (of een gelijkwaardig document voor de buitenlandse inschrijvers) moeten aanleveren, zowel op naam van de firma als op naam van alle bestuurders waaruit blijkt dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten, medeplichtigheid aan of poging tot het plegen van een dergelijk misdrijf, witwassen van geld, financiering van terrorisme, kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel, tewerkstelling van onderdanen van derde landen die illegaal in het land verblijven;- niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijke reorganisatie heeft bekomen, of in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;- geen aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, geen procedure van vereffening of van gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem en niet het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen en reglementeringen;- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;- zich niet in ernstige mate heeft schuldig gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen opvorderbaar in het kader van de kwalitatieve selectie.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
1. Attest verzekering beroepsrisico's en burgerlijke aansprakelijkheid
2. Gunstig attest
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. De opgave van de al dan niet tot de onderneming van de ondernemer behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke belast zijn met de kwaliteitscontrole en uitvoering van de opdracht.
Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 3 referenties met eenzelfde grootte-orde.
2. Opgave technici die belast zijn met de kwaliteitscontrole + opgave personeelsinzet uitvoering van de opdracht (ophangen en wegnemen kerstverlichting, onderhoud en herstellingsinterventies)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-06-14 14:15
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-10-12
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-06-14
Plaatselijke tijd: 14:25
Adres: Elektronische opening
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren. Er dient hiervoor op voorhand een afspraak te worden gemaakt met dhr. Jonas Balcaen (WAGSO) op het nummer 056 62 13 97.De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, Afdeling Bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-03