Provincie Antwerpen - Departement Logistiek - Team Overheidsopdrachten

Levering van kantoorbenodigdheden over een periode van 48 maanden



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Provincie Antwerpen - Departement Logistiek - Team Overheidsopdrachten
Postadres :  Koningin Elisabethlei 22, BE- 2018  Antwerpen
Contactpersoon:  Guido LOmmaert
Tel:   +32 32405312
E-mail:   overheidsopdrachten@provincieantwerpen.be
Internetadres(sen):   www.provincieantwerpen.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=445203


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Levering van kantoorbenodigdheden over een periode van 48 maanden  
Referentienummer:   Prov Ant - DOJO-DAO 22/002-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  30190000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht omvat het leveren van kantoorbenodigdheden diverse diensten en instellingen over een periode van 48 maanden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE2
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat het leverevan kantoorbenodigdheden voor diverse diensten en instellingen over een periode van 48 maanden.  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
De opdracht wordt 3x stilzwijgend verlengd behoudens opzeg door de aanbestende overheid.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-06-07  10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-06-07
Plaatselijke tijd:   10:30

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-03

Vergelijkbare advertenties van BDA