Conecto Vzw

Raamovereenkomst met een ondernemer voor het leveren, installeren, onderhouden van een kameroproepsysteem



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Conecto vzw
Postadres :  Sint-Pietersnieuwstraat 115 , BE- 9000  Gent
Contactpersoon:  An De Maeseneire
Tel:   +32 092242991
E-mail:   An.De.Maeseneire@conecto.be
Internetadres(sen):   www.conecto.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=443043


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst met een ondernemer voor het leveren, installeren, onderhouden van een kameroproepsysteem  
Referentienummer:   APeX-Conecto-2022-001-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  32344100
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst met een ondernemer voor het leveren, installeren, onderhouden van een kameroproepsysteem.
Situatieschets
Het huidige systeem, Fonicare, wordt vanaf 2023 niet meer ondersteund en dienen we uit te kijken naar een nieuw oproepsysteem. Het huidige systeem werd in verschillende fases uitgerold in de verschillende huizen en is daarom ook niet overal uniform qua bekabeling. Mogelijks worden bekabelingswerken ook gevraagd.
Conecto vzw beschikt over 3 vestigingen (Kieldrecht, Gent, Gentbrugge).
In Woonzorgcentrum Heilige Familie zijn er 20 assistentieflats waar een verouderd Televic oproepsysteem actief is, dit systeem dient ook mee vervangen te worden.
In de Zorghuis Onze-Lieve-Vrouw-ter-Rivet zijn er 6 assistentieflats deze dienen ook mee opgenomen te worden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-28


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Upload vraag & antwoord document

Vergelijkbare advertenties van BDA