Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Lommel
Postadres : Hertog Janplein 1, BE- 3920 Lommel
Contactpersoon: Mevrouw Silvia Wiegman
Tel: +32 11399732
E-mail: overheidsopdrachten.lommel@lommel.be
Internetadres(sen): www.lommel.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : CC De Adelberg
Postadres : Adelbergpark 1, BE- 3920 Lommel
Contactpersoon: De heer Peter Wijgaerts
Tel: +32 11399699
Fax: +32 11553514
E-mail: peter.wijgaerts@ccdeadelberg.be
Internetadres(sen): www.ccdeadelberg.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Vervanging klassieke theaterverlichting naar led-verlichting - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2022013
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 31520000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE225
Voornaamste plaats van uitvoering: CC De Adelberg, Adelbergpark 1 te 3920 Lommel
II.2.4. Beschrijving
Vervanging klassieke theaterverlichting naar led-verlichting
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-08-16
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-09-12
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* De inschrijver zal overeenkomstig de beginselen van zorgvuldig bestuur worden uitgesloten van deelneming aan de opdracht in elk stadium van de procedure als hij zich in een situatie bevindt zoals vermeld in het artikel 69 van het KB van 8 en 10 januari 1996 en in de omzendbrief van de eerste minister van 10 februari 1998. Door in te schrijven verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden.* Een uittreksel uit het strafregister dat maximaal 6 maand oud is op het uiterste tijdstip van ontvangst van de offertes. Het uittreksel kan aangevraagd worden bij de Dienst Centraal Strafregister van de FOD Justitie via volgend e-mailadres: strafregister@just.fgov.be. Voor meer informatie kan u terecht op de site:https://justitie.belgium.be/nl/themas_en_dossiers/documenten/documenten_aanvragen/uittreksel_strafregister
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Aanleveren attest Arbeidsongevallen en Burgerlijke Aansprakelijkheid
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Garantietermijn
Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 3 referenties opgeven van de laatste 5 jaar van gelijkaardige plaatsingen.
2. De aangeboden spots LED zijn gedekt met 5 jaar volledige garantie.
De inschrijver breidt deze garantie uit met een verlenging van 10 jaar garantie op de LED array.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-05-17 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-11-13
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Ten einde een correcte inschatting te kunnen maken, vragen wij een plaatsbezoek in te plannen.Dit kan door een afspraak te maken met de heer Peter Wijgaerts - peter.wijgaerts@lommel.be – 0475/29.10.08.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-28