Gemeentebestuur Zaventem - Cad

Feestverlichting 2022-2025



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeentebestuur Zaventem - CAD
Postadres :  Diegemstraat 37, BE- 1930  Zaventem
Contactpersoon:  De heer Herwig Sterckx
Tel:   +32 27178809
Fax:   +32 27257277
E-mail:   centrale.aankoopdienst@zaventem.be
Internetadres(sen):   www.zaventem.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Gemeentebestuur Zaventem - CAD
Postadres :  Diegemstraat 37, BE- 1930  Zaventem
Contactpersoon:  De heer Herwig Sterckx
Tel:   +32 27178809
Fax:   +32 27257277
E-mail:   centrale.aankoopdienst@zaventem.be
Internetadres(sen):   www.zaventem.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Feestverlichting 2022-2025  
Referentienummer:   CAD/2022/196/FEES/1591
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  71318100
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE24
Voornaamste plaats van uitvoering:   Diverse locaties : zie Technische bepalingen voor lijst leveradressen, 1930 Zaventem
II.2.4. Beschrijving
Tijdens de eindejaar periode wordt het centrum van de gemeente Zaventem en haar deelgemeenten steeds op een originele en sfeervolle manier versierd. Dit moet het winkelen en het horecabezoek in Zaventem extra aantrekkelijk maken.   Deze versiering heeft in eerste instantie betrekking op verlichting maar deze kan verder aangevuld worden met decoratiematerialen. Er mogen geen extra tijdelijke bomen aangebracht worden. Er moet gewerkt worden met de bomen die ter plaatse aanwezig zijn.   Aan de hand van dit bestek wensen wij de geïnteresseerde bedrijven te verzoeken om een voorstel in te dienen hoe zij dit zouden realiseren. Het uitwerken van 1 voorstel - er worden geen varianten aanvaard.   Voor de opmaak van dit voorstel geven wij in het bestek onderstaande gegevens mee:   - een inventarisatie van de locaties die versierd moeten worden   - een inventarisatie van het beschikbare materiaal op de locaties (palen, bomen, overspanningen, stroompunten)   - het beschikbare budget : EUR 68000 (incl. BTW) per jaar   De opdracht wordt gegund van 5 december 2022 tem 24 januari 2025.  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2022-12-05
Einde (dd/mm/jjjj):   2025-01-24
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Verzekering tegen beroepsrisico's2. Een bankverklaring waarin de bank bevestigt dat de inschrijver over de nodige financiële en economische draagkracht beschikt om de overheidsopdracht te kunnen uitvoeren
Eventuele minimumeisen:
1. Verzekering tegen beroepsrisico's
2. Een bankverklaring waarin de bank bevestigt dat de inschrijver over de nodige financiële en economische draagkracht beschikt om de overheidsopdracht te kunnen uitvoeren

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. * Een lijst van de voornaamste gelijkaardige leveringen bij minimum 3 opdrachten die de inschrijver gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht.* Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste drie jaren.* Een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener zal beschikken voor de uitvoering van de diensten.2. De firma moet kunnen aantonen dat deze gecertificeerd is op vlak van kwaliteit en veiligheid door middel van jaarlijkse audit (VCA op ISO)

Eventuele minimumeisen:
1. * Een lijst van de voornaamste gelijkaardige leveringen bij minimum 3 opdrachten die de inschrijver gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht.
* Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste drie jaren.
* Een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener zal beschikken voor de uitvoering van de diensten.
2. De firma moet kunnen aantonen dat deze gecertificeerd is op vlak van kwaliteit en veiligheid door middel van jaarlijkse audit (VCA op ISO)


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-06-08  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-09-06
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-06-08
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   Gemeentehuis, Diegemstraat 37 te 1930 Zaventem

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver heeft de mogelijkheid om een plaatsbezoek uit te voeren.Dit plaatsbezoek is in samenspraak met Freek Rombouts en Patrick Vancraenenbroek.Alle voorzieningen zullen bij het plaatsbezoek worden vastgesteld.Contact:Freek RomboutsAfdelingshoofd Vrije Tijd en Onderwijstel: 02 717 89 17freek.rombouts@zaventem.bePatrick Vancraenenbroeck Technische dienst02 717 88 86gebouwen@zaventem.beDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-26

Vergelijkbare advertenties van BDA