Sc En Bord De Soignes

RAAMOVEREENKOMST MET MEERDERE OPDRACHTNEMERS



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  SC en Bord de Soignes
Postadres :  Houlettelaan, 93, BE- 1160  Brussel
Contactpersoon:  Mevrouw Mabrouka Hadjadj
Tel:   +32 24352350
E-mail:   M.Hadjadj@ebds.brussels
Internetadres(sen):   www.enborddesoignes.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
RAAMOVEREENKOMST MET MEERDERE OPDRACHTNEMERS  
Referentienummer:   2040/2021/03/01
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Gebouwenbestand van En Bord de Soignes
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht is een raamovereenkomst met meerdere operatoren. De opdracht van werken zal tijdens de volledige duur van de opdracht . het voorwerp uitmaken van afzonderlijke bestelbonnen. De raamovereenkomst wordt gesloten voor een looptijd van een jaar die 3 maal ( 4 jaar maximaal ) kan verlengd worden.   4 kandidaat-inschrijvers die aan de voorwaarden van de raamovereenkomst beantwoorden, zullen een gunningsbrief ontvangen met daarin de klassering van de operatoren volgens de economisch meest voordelige offertes, in een oplopende volgorde op basis.   Op basis van deze klassering van operatoren zullen gedeeltelijke bestellingen per aangetekend schrijven worden verstuurd volgens de volgende modaliteiten:   Het raamakkoord met meerdere operatoren zal worden gegund volgens de methode van de 'opdrachtdelen’ afhankelijk van de geraamde waarde van de opdracht Jaarlijkse raming van de opdracht HTVA de 2.160.000 EUR/jaar (Schatting over 4 jaar van 8.640.000 EUR)   - Opdrachtnemer nr. 1: Maximaal 40 % van de opdracht.   - Opdrachtnemer nr. 2: Maximaal 30 % van de opdracht.   - Opdrachtnemer nr. 3: Maximaal 20 % van de opdracht.   - Opdrachtnemer nr. 4: Maximaal 10 % van de opdracht.   Elke inschrijver moet erkend zijn in de klasse die overeenstemt met het bedrag van elke bestelling die bij hem zal worden geplaatst.   Het maximale geschatte bedrag van een inkooporder is EUR 130.000.   De opdrachtnemers zullen verschillende bestelbonnen verdeeld over 12 maanden krijgen met adressen, meetstaten en plannen.  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Niet gespecifieerd  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijvers mogen zich niet in één van de in de artikelen 67 t/m 69 van de wet van 17 juni 2016 bedoelde uitsluitingsgronden bevinden.Zij vullen het UEA-document in (Uniform Europees Aanbestedingsdocument) in en verbinden zich ertoe op eenvoudig verzoek van de aanbesteder binnen een termijn van 10 dagen de onderstaande documenten te bezorgen (deze documenten zullen worden opgevraagd ingeval de inschrijver in aanmerking komt voor de gunning van de opdracht en indien zij niet rechtstreeks toegankelijk zijn voor de aanbesteder):- Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan zijn verplichtingen inzake de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;- Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan zijn verplichtingen inzake de betaling van belastingen; - Uittreksel uit het strafregister of gelijkwaardig document, afgegeven door een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie van het betreffende land.- De statuten en vennootschapsakten waarin alle leden met een beslissingsbevoegdheid binnen de onderneming worden aangesteld - De uittreksels uit het strafregister of elk gelijkwaardig document dat is afgeleverd door een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie van het betreffende land van elke natuurlijke persoon met een beslissingsbevoegdheid die door de statuten en vennootschapsakten werd aangesteld.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Geen
Eventuele minimumeisen:
1. Geen

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De offerte vermeldt: 1° ofwel dat de inschrijver over de vereiste erkenning beschikt: 2° ofwel dat de inschrijver in het bezit is van een certificaat of ingeschreven is op een officiële lijst van erkende aannemers in een andere lidstaat van de Europese Unie. In dat geval kan de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of offerte het door de bevoegde certificeringsinstelling afgeleverde certificaat of het door de bevoegde instantie van de lidstaat bevestigde bewijs van inschrijving voegen, alsook elk document dat de gelijkwaardigheid tussen deze certificering of inschrijving en de vereiste erkenning als bedoeld in het eerste lid kan aantonen. Op dit certificaat worden de referenties vermeld op grond waarvan de inschrijving van die ondernemers op de officiële lijst of certificering mogelijk was, alsmede de classificatie op deze lijst;3° ofwel dat de inschrijver de toepassing inroept van artikel 3, eerste lid, 2°, van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken. De inschrijver vult deel II.A van het UEA in en vermeldt er de bovenstaande gegevens in verband met de erkenning. Als er referenties gevraagd worden, vult hij punt C 1 a) van deel IV van het UEA in. Door de ondertekening van het UEA verklaart de inschrijver op erewoord in het bezit te zijn van de bovenstaande documenten of zich ertoe te verbinden ze op eenvoudig verzoek van de aanbesteder binnen een termijn van 10 dagen te bezorgen (deze documenten worden gevraagd ingeval de inschrijver in aanmerking komt voor de gunning van de opdracht).

Eventuele minimumeisen:
1. De offerte vermeldt:
1° ofwel dat de inschrijver over de vereiste erkenning beschikt:
2° ofwel dat de inschrijver in het bezit is van een certificaat of ingeschreven is op een officiële lijst van erkende aannemers in een andere lidstaat van de Europese Unie. In dat geval kan de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of offerte het door de bevoegde certificeringsinstelling afgeleverde certificaat of het door de bevoegde instantie van de lidstaat bevestigde bewijs van inschrijving voegen, alsook elk document dat de gelijkwaardigheid tussen deze certificering of inschrijving en de vereiste erkenning als bedoeld in het eerste lid kan aantonen. Op dit certificaat worden de referenties vermeld op grond waarvan de inschrijving van die ondernemers op de officiële lijst of certificering mogelijk was, alsmede de classificatie op deze lijst;
3° ofwel dat de inschrijver de toepassing inroept van artikel 3, eerste lid, 2°, van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken.
De inschrijver vult deel II.A van het UEA in en vermeldt er de bovenstaande gegevens in verband met de erkenning. Als er referenties gevraagd worden, vult hij punt C 1 a) van deel IV van het UEA in.
Door de ondertekening van het UEA verklaart de inschrijver op erewoord in het bezit te zijn van de bovenstaande documenten of zich ertoe te verbinden ze op eenvoudig verzoek van de aanbesteder binnen een termijn van 10 dagen te bezorgen (deze documenten worden gevraagd ingeval de inschrijver in aanmerking komt voor de gunning van de opdracht).
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), klasse 1


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-05-30  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-05-30
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   Raadzaal, Herdersstaflaan, 93 te 1160 Oudergem

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Er wordt op e-Procurement een forum bijgehouden. De inschrijvers worden verzocht hun vragen enkel op dat forum te stellen en er zal enkel via het forum op hun vragen worden geantwoord. De inschrijvers dienen hun vragen in uiterlijk 15 kalenderdagen voor de uiterste datum voor de indiening van de offertes. De aanbesteder zal hen uiterlijk 6 dagen voor de uiterste datum voor de ontvangst van de offertes op dezelfde wijze antwoorden.Op straffe van nietigheid van zij offerte, moet de inschrijver deelnemen aan het verplichte bezoek ter plaatse dat plaatsvindt op 9/05/2022 om 10 u. Witte Vrouwen 094/018 Sint-Pieters-Woluwe Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 09/05/2022 om 10.00Avenue des Dames Blanches 094/018 woluwe saint pierreDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Quatre Brasstraat 13,  BE- 1000  Brussel
E-mail:   info@just.fgov.be
Internetadres(sen):   https://justice.belgium.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-21

Vergelijkbare advertenties van BDA