Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Aankoopcentrale Groep CM-MC vzw
Postadres : 1031, BE- 1031 Bruxelles
Contactpersoon: Nathalie Donckers
Tel: +32 477957830
E-mail: nathalie.donckers@mc.be
Internetadres(sen): http://mc.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=441929
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
ACCORD-CADRE PUBLIC DE SERVICES N°2021_084 AYANT POUR OBJET L’achat et la location avec option d’achat (leasing) de stands avec services de stockage, montages et démontages et l’achat, le prêt ou la location de matériel pour les salons, festivals et événements Referentienummer: CAMCCM-2021_084-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 63120000FG02, QA12, QA11, QA13, QA10
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Le marché est un marché public Accord-cadre de services qui comprend trois lots :
Lot 1 : lot qui a pour objet l’achat de stands parapluie (QP = 9)
Lot 2 : lot qui a pour objet la location d’un stand Indoor modulaire comprenant la scénographie (plan 2D
et 3D), le stockage, les montages et démontages de stands, la conceptualisation de nouveaux visuels et
l’achat, le prêt ou la location de matériel pour les salons, festivals et événements.
Lot 3 : lot qui a pour objet la location avec option d’achat d’un stand Outdoor de type cube / event box
comprenant la scénographie (plan 2D et 3D), le stockage, les montages et démontages du stand, la
conceptualisation de nouveaux visuels et l’achat, le prêt ou la location de matériel pour les salons,
festivals et événements.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-21
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-04-25
Plaatselijke tijd: 13:10
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-05-03
Plaatselijke tijd: 11:15
Afdelingsnummer: IV.2.3) IV.3.5)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-04-26
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-05-04
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
report de la date d'ouverture des offres et donc de la date utlime pour la fourniture des échantillons