Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Vzw Compostela
Postadres : Doolweg 6, BE- 2150 Borsbeek
Contactpersoon: De heer Julien Van Camp
Tel: +32 33665090
E-mail: bouw@compostela.be
Internetadres(sen): www.compostela.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Technische dienst vzw Compostela
Postadres : Harmoniestraat 80, BE- 2018 Antwerpen
Contactpersoon: De heer Wouter Maes
Tel: +32 32402041
E-mail: wouter.maes@azmonica.be
Internetadres(sen): https://woonzorgcollectief.be/
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
WZC CLEO: SCHRIJNWERK EN AFWERKING ikv RENOVATIE VAN KAMERRENOVATIE OUDBOUW Referentienummer: 20220329/WZC CLEO/RENO OB/LOT SCHRIJN-AFWERKING
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45400000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: WZC Cleo, Van Vaerenberghstraat 31 te 2600 Berchem (Antwerpen)
II.2.4. Beschrijving
Het project betreft - een renovatie van 89 eenpersoonskamers De werken worden uitgevoerd in een woonzorgcentrum dat in werking blijft in een fasering die teruggevonden kan worden in het bestek.
II.2.7. Looptijd
360 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.3. liquiditeitsratio 4. Rentabiliteitsratio
Eventuele minimumeisen:
3. de liquiditeitsratio dient groter dan 1 te zijn
4. de rentabiliteitsratio dient positief te zijn
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.
Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 5 referenties voor te leggen van gelijkaardige werken in de zorgsector/ouderenzorg.
Deze 5 specifieke referenties bevatten zeker
- attestering dat de werken werden voleindigd tot voldoening van de opdrachtgever
- contactpersoon van de instelling in kwestie (bij voorkeur betrokkene bij project)
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
of
D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), Klasse 5
of
D13 (Verfwerk), Klasse 5
of
D25 (Muur- en vloerbekledingen met uitzondering van marmer-, parket- en tegelwerk), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-05-30 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-08-28
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-05-30
Plaatselijke tijd: 09:00
Adres: Technische dienst vzw Compostela, Harmoniestraat 80 te 2018 Antwerpen
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.Afspraken voor plaatsbezoeken worden rechtstreeks met de instelling gemaakt.Men belt de algemene nummer van de instelling (tel: 03 281 13 98) en bespreekt een gepast momentvoor het bezoek. Mevr E. De Vos zal hiervoor contactpersoon zijn.De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank Antwerpen
Bolivarplaats 20, BE- 2000 Antwerpen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-21