Citydev.brussels

BRIDGECITY - promotieopdracht voor de bouw van 5.700 m² koopwoningen, van 5.300 m² sociale woningen, van 350 m² ruimte voor een voorziening en van 2.000 m² handelsruimte, de transformatie van een gebouw van 2.900 m² tot ruimten voor economische activiteiten, de aanleg van buitenruimten en de verkoop van de koopwoningen...



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  citydev.brussels
Postadres :  Gabrielle Petitstraat 6, BE- 1080  Brussel
Contactpersoon:  Anamaria CALINESCU
Tel:   +32 024225018
E-mail:   bridgecity_navez@citydev.brussels
Internetadres(sen):   http://www.citydev.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=438441


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
BRIDGECITY - promotieopdracht voor de bouw van 5.700 m² koopwoningen, van 5.300 m² sociale woningen, van 350 m² ruimte voor een voorziening en van 2.000 m² handelsruimte, de transformatie van een gebouw van 2.900 m² tot ruimten voor economische activiteiten, de aanleg van buitenruimten en de verkoop van de koopwoningen tegen geconventioneerde prijs  
Referentienummer:   citydev-622001-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De promotieopdracht van werken omvat de bouw van 5.700 m² koopwoningen, van 5.300 m² sociale woningen, van 350 m² ruimte voor een voorziening en van 2.000 m² handelsruimte, de transformatie van een gebouw van 2.900 m² tot ruimten voor economische activiteiten, de aanleg van buitenruimten en de verkoop van de koopwoningen tegen geconventioneerde prijs.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
Voornaamste plaats van uitvoering:   Navezstraat 98-178, 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Het betreft een promotieopdracht van werken waarmee een promotor de opdracht krijgt om:   - het volledige programma zoals bepaald in dit bestek en de bijlagen te ontwerpen en verwezenlijken;   - het project gedeeltelijk te financieren voor de geconventioneerde koopwoningen. Die gedeeltelijke financiering houdt in dat de promotor voor het projectgedeelte “geconventioneerde woningen” in het kader van het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 26 september 2013 betreffende de uitvoering van de stadsvernieuwingsopdrachten van de Gewestelijke Ontwikkelingsmaatschappij voor het Brussels Hoofdstedelijk Gewest (BS 24.10.2013) een subsidie toegekend krijgt die in principe begrensd is op 30 %. De financiering door de promotor loopt vanaf het ontwerp van het project tot de volledige verwezenlijking ervan, met inbegrip van alle bijhorende werken (studies, afbraak- en constructiewerken .), en de commercialisering van het project.   citydev.brussels financiert het gedeelte voor de voorziening volledig. Het gedeelte voor de sociale woningen wordt volledig voorgefinancierd met een budget dat het Brussels Hoofdstedelijk Gewest toekent. citydev.brussels zorgt voor de opvolging van de facturen overeenkomstig de van kracht zijnde overeenkomst voor de gedelegeerde opdracht en houdt de BGHM op de hoogte van die opvolging. ARE nv financiert het gedeelte voor ALDI volledig. citydev.brussels financiert het gedeelte voor de ateliers en het bedrijvencentrum volledig;   - in de voorontwerpfase een procedure met mededinging uit te voeren om een derde-investeerder te vinden voor de optimalisering van het energiebeheer van het project;   - de koopwoningen te commercialiseren volgens de modaliteiten van het besluit van 26 september 2013 betreffende de uitvoering van de stadsvernieuwingsopdrachten van citydev.brussels (BS van 24.10.2013).   Over het algemeen organiseert de promotor op eigen initiatief of op vraag van de aanbestedende overheid alle vergaderingen die nuttig zijn voor de goede verwezenlijking van zijn opdracht. Hij nodigt de aanbestedende overheid uit voor die vergaderingen.   Vanaf de sluiting van de opdracht stelt de promotor de notulen op van alle vergaderingen. Hij legt die voor aan alle aanwezige of vertegenwoordigde partijen, zodat die hun opmerkingen kunnen geven.   De promotor neemt bovendien deel aan de werfvergaderingen. Hij stelt er telkens de notulen van op en bezorgt die binnen de vijf werkdagen aan de aanbestedende overheid.   De promotor moet onverwijld elke moeilijkheid melden die hij zou ondervinden bij de uitvoering van zijn opdracht.   De promotor vult elk aan zijn opdracht gerelateerd document in dat de aanbestedende overheid hem voorlegt om subsidies of premies te verkrijgen. Hij stelt ook alle aktes op - of laat die opstellen - die niet specifiek vermeld worden in het bestek, maar die door hun aard het gevolg zijn van, voortvloeien uit of onlosmakelijk verbonden zijn met de in het bestek vermelde aktes, en die het mogelijk maken de werkzaamheden uit te voeren volgens de regels van de kunst.   De promotor moet gedurende het project de aanbestedende overheid ook begeleiden bij haar burgerparticipatieopdracht, die in het hoofdstuk “Bijzondere en technische bepalingen” van dit bestek wordt beschreven.  
II.2.7. Looptijd
72   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Zie bijlage "Selectieleidraad"

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-07-04  11:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   12   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/?page=index&lang=fr

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/?page=index&lang=fr

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-17

Vergelijkbare advertenties van BDA