Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : iriscare
Postadres : Belliardstraat 71 bus 2, BE- 1040 brussel
Tel: +32 024356482
E-mail: jacqueline.yang@iriscare.brussels
Internetadres(sen): http://www.iriscare.brussels/fr/
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=443452
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht voor de aanstelling van een studiebureau voor de opmaak van interieurplannen voor de kantoorruimten en vergaderzalen van het gebouw in de Belliardstraat 71, bus 2 te 1040 Brussel en de uitvoering van de bijbehorende werkzaamheden voor rekening van Iriscare en de Diensten van het Verenigd College (DVC) Referentienummer: IRISCARE-FACILITY/2022/03/IRISCARE-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het doel van voorliggende opdracht betreft:
- als vast gedeelte: de opmaak van een interieurplan en bijhorend een gebudgetteerd uitvoeringsdossier voor de optimalisatie van de werkomgeving op de verdiepingen 1, 2, 3 (excl. de kantoorruimte van het ORINT), 4, 5, 6, 7 en de cafetaria op het gelijkvloers;
- als voorwaardelijke gedeelten: de concrete uitvoering van de in het plan en dossier voorziene werkzaamheden aan de werkomgeving.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE, BE1
II.2.4. Beschrijving
Het doel van voorliggende opdracht betreft: - als vast gedeelte: de opmaak van een interieurplan en bijhorend een gebudgetteerd uitvoeringsdossier voor de optimalisatie van de werkomgeving op de verdiepingen 1, 2, 3 (excl. de kantoorruimte van het ORINT), 4, 5, 6, 7 en de cafetaria op het gelijkvloers; - als voorwaardelijke gedeelten: de concrete uitvoering van de in het plan en dossier voorziene werkzaamheden aan de werkomgeving.
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-05-23 14:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-05-23
Plaatselijke tijd: 14:30
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE- 1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/?lang=fr
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-14