Iriscare

Overheidsopdracht voor de aanstelling van een studiebureau voor de opmaak van interieurplannen voor de kantoorruimten en vergaderzalen van het gebouw in de Belliardstraat 71, bus 2 te 1040 Brussel en de uitvoering van de bijbehorende werkzaamheden voor rekening van Iriscare en de Diensten van het Verenigd College (DVC)



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  iriscare
Postadres :  Belliardstraat 71 bus 2, BE- 1040  brussel
Tel:   +32 024356482
E-mail:   jacqueline.yang@iriscare.brussels
Internetadres(sen):   http://www.iriscare.brussels/fr/  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=443452


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht voor de aanstelling van een studiebureau voor de opmaak van interieurplannen voor de kantoorruimten en vergaderzalen van het gebouw in de Belliardstraat 71, bus 2 te 1040 Brussel en de uitvoering van de bijbehorende werkzaamheden voor rekening van Iriscare en de Diensten van het Verenigd College (DVC)  
Referentienummer:   IRISCARE-FACILITY/2022/03/IRISCARE-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het doel van voorliggende opdracht betreft:
- als vast gedeelte: de opmaak van een interieurplan en bijhorend een gebudgetteerd uitvoeringsdossier voor de optimalisatie van de werkomgeving op de verdiepingen 1, 2, 3 (excl. de kantoorruimte van het ORINT), 4, 5, 6, 7 en de cafetaria op het gelijkvloers;
- als voorwaardelijke gedeelten: de concrete uitvoering van de in het plan en dossier voorziene werkzaamheden aan de werkomgeving.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE, BE1
II.2.4. Beschrijving
Het doel van voorliggende opdracht betreft:   - als vast gedeelte: de opmaak van een interieurplan en bijhorend een gebudgetteerd uitvoeringsdossier voor de optimalisatie van de werkomgeving op de verdiepingen 1, 2, 3 (excl. de kantoorruimte van het ORINT), 4, 5, 6, 7 en de cafetaria op het gelijkvloers;   - als voorwaardelijke gedeelten: de concrete uitvoering van de in het plan en dossier voorziene werkzaamheden aan de werkomgeving.  
II.2.7. Looptijd
36   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-05-23  14:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-05-23
Plaatselijke tijd:   14:30

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State,  BE- 1040  Brussel
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/?lang=fr

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-14

Vergelijkbare advertenties van BDA