Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : ICT
Postadres : Galileelaan 5/01, BE- 1210 BRUSSEL
E-mail: public.tender@riziv-inami.fgov.be
Internetadres(sen): www.riziv.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=442396
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Bestek met betrekking tot diensten Tijdsregistratietool voor arts-specialisten in opleiding. Referentienummer: ICT/RIZIV-2022-11-Tijdsregistratietool ASO-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 72000000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige opdracht betreft in hoofdzaak het voorzien in een tijdsregistratietool onder de vorm van een service-model (Software As A Service) waarbij de inschrijver verantwoordelijk is voor het volledige beheer (configuratie, onderhoud, hosting, …).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
De onderhavige opdracht betreft in hoofdzaak het voorzien in een tijdsregistratietool onder de vorm van een service-model (Software As A Service) waarbij de inschrijver verantwoordelijk is voor het volledige beheer (configuratie, onderhoud, hosting, …).
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht vangt aan de derde werkdag die volgt op de datum van verzending van de kennisgeving van de sluiting van de opdracht en wordt afgesloten voor de duur van drie jaar. De opdracht kan het voorwerp uitmaken van een verlenging van eenmaal één jaar, in toepassing van artikel 57 van de wet van 17 juni 2016. Indien de opdracht niet verlengd wordt, kan de opdrachtnemer uit hoofde van deze beslissing geen schadevergoeding eisen. De uitvoering van de diensten voorzien in het onderhavig bestek moet, in alle gevallen, worden beëindigd binnen de voorziene termijn.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-05-13
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-05-14
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg te Brussel
Quatre Brasstraat 13, BE- 1000 Brussel
Internetadres(sen): http://www.cass.be/premiere-instance/bruxelles
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rijksinstituut voor ziekte- en invaliditeitsverzekering
Galileelaan 5/01, BE- 1210 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-06