Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Vivaqua
Postadres : Keizerinlaan 17-19, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: DE VERTEGENWOORDIGER VAN DE LEIDENDE DIENST
Tel: +32 25188230
Fax: +32 25188220
E-mail: SD@vivaqua.be
Internetadres(sen): http://www.vivaqua.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=441373
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Het ruimen van de riolen en de regenwaterbekkens in het Brusselse Hoofdstedelijk Gewest Referentienummer: Vivaqua-CSC 2114-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90470000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst betreffende het ruimen van de riolen en de regenwaterbekkens in het Brusselse Hoofdstedelijk Gewest, voor een potentiële duur van 5 jaar.
Deze opdracht is opgesplitst in twee aparte percelen, die afzonderlijk kunnen worden gegund:
- perceel 1: ruimen van de riolen en collectoren
- perceel 2: ruimen van de regenwaterbekkens en pompstations
De kandidaten mogen geen offerte bij hun aanvraag tot deelneming voegen. Enkel de geselecteerde kandidaten worden later verzocht een offerte in te dienen op basis van de opdrachtdocumenten
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Ruimen van de riolen en collectoren II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Zie bestek
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Ruimen van de regenwaterbekkens en pompstations II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Zie bestek
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-05-02 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
1. De kandidaat moeten het UEA (Uniform Europees Aanbestedingsdocument) invullen en verschaffen bij de indiening van hun aanvraag tot deelneming (zie artikel 73 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten en artikels 46 tot 48 van het koninklijk besluit van 18 juni 2017 betreffende de plaatsing van overheidsopdrachten in de speciale sectoren).Het UEA is beschikbaar op het adres: https://dume.publicprocurement.be/Door indiening van het UEA, verklaart de kandidaat op erewoord dat• hij zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bevindt, zoals bedoeld in de reglementering voor overheidsopdrachten, onverminderd de mogelijkheid om corrigerende maatregelen te doen gelden, en• dat hij voldoet aan de selectiecriteria voorzien in het bestek.Wat de selectiecriteria betreft, worden de kandidaten verzocht deel IV van het UEA in te vullen met de precieze inlichtingen aangaande de voorgeschreven criteria. Eventueel, indien de kandidaten dit verkiezen, zal worden aanvaard dat bepaalde inlichtingen in een specifiek document voorkomen, dat aan het UEA wordt toegevoegd.De kandidaten verschaffen eveneens de andere documenten voorzien in de selectiecriteria, namelijk:• de getuigschriften van goede uitvoering voor de referenties• de schriftelijke verbintenis van de derde(n) om de hoofdelijke aansprakelijkheid voorzien in artikel 150 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten, te aanvaarden.VIVAQUA behoudt zich het recht voor om ten allen tijde de bewijsstukken op te vragen, overeenkomstig de voorwaarden voorzien in § 3 et 4 van voorschreven artikel 73.De aanvraag tot deelneming en het UEA zullen bij het opladen op het elektronisch platform geldig worden ondertekend door het ondertekenen van het indieningsrapport dat aan de aanvraag tot deelneming is gelinkt.2. De opdrachtdocumenten die bij deze aankondiging zijn gevoegd, zijn in dit stadium louter informatief. De kandidaten mogen geen offerte bij hun kandidaatsdossier voegen. Enkel de geselecteerde kandidaten worden later verzocht een offerte in te dienen op basis van de opdrachtdocumenten.3. De kandidatuur mag enkel elektronisch worden ingediend via het platform e-Tendering. Alle bijkomende informatie aangaande de elektronische overheidsopdrachten en hoe je hieraan in België kan deelnemen, is beschikbaar op de website van e-Procurement en meer bepaald de checklists voor ondernemingen (https://www.publicprocurement.be/nl/ondernemingen/handleidingen-checklists).
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: Info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: Info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
De verschillende termijnen en verhaalinstanties zijn uitvoerig beschreven in de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: Info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-31