Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Anderlecht
Postadres : Raadsplein, 1, BE- 1070 Brussel
Contactpersoon: College van Burgemeester en Schepenen
Tel: +32 5580800
E-mail: info@anderlecht.brussels
Internetadres(sen): www.anderlecht.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=438970
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Sportdienst
Postadres : Van Lintstraat 6, BE- 1070 Anderlecht
Contactpersoon: Martin Jonckheere
Tel: +32 8000702
E-mail: mjonckheere@anderlecht.brussels
Internetadres(sen): http://www.anderlecht.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=438970
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
ONDERHOUD EN KLEINE HERSTELLINGEN AAN VOETBALVELDEN Referentienummer: Gemeente Anderlecht-22-032 CAAC-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 77320000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Onderhoud en kleine herstellingen aan voetbalvelden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Grasveld II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
II.2.4. Beschrijving
Onderhoud en kleine herstellingen van de voetbalvelden van natuurlijk gras
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
synthetisch terrein II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
II.2.4. Beschrijving
Onderhoud en kleine herstellingen van synthetische voetbalvelden
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën);De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Perceel 1Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht te weten: Diensten die bestaan uit onderhoudsdiensten van voetbalterreinen in natuurlijk gras et meer bepaald het doorzaaien, het maaien, het decompacteren, de levering en het strooien van meststof, het slepen, het rollen, het belijnen, het verwijderen van onkruid, het nivelleren en egaliseren, het bezanden met droog rijnzand en het herinzaaien, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Perceel 2Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht te weten :Diensten die bestaan uit onderhoudsdiensten van synthetische voetbalvelden et meer bepaald het reinigen, het borstelen, het decompacteren, de zuivering, verschillende vervanging van hoekschoppunten, van een lijn, van een penaltypunt, van een deel van het tapijt en het lijmen van losgekomen naden., met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
Perceel 1
Deze lijst zal ten minsten 3 referenties van verschillende klanten bevatten, elk met het onderhoud van ten minsten 3 voetbalvelden in natuurlijk gras voor een bedrag per referentie van minimum 38.000,00 EUR. BTWI
Perceel 2
Deze lijst zal ten minsten 3 referenties van verschillende klanten bevatten, elk met het onderhoud van ten minsten 2 synthetische velden voor een bedrag per referentie van minimum 30.000,00 EUR. BTWI
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-04-29 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-04-29
Plaatselijke tijd: 09:30
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-29