Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Autonoom Gemeentebedrijf Puurs-Sint-Amands
Postadres : Hoogstraat 29, BE- 2870 Puurs-Sint-Amands
Contactpersoon: De heer Kurt Van Camp
Tel: +32 32032996
E-mail: kurt.vancamp@puursam.be
Internetadres(sen): www.puurs-sint-amands.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Museum Fort Liezele - Museuminrichting: Productie, levering en plaatsing museummaatwerk, vitrines, scenografische elementen en grafiek voor de nieuwe permanente museuminvulling - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: A-2022-001
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45422000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
Voornaamste plaats van uitvoering: Fort van Liezele, Fortbaan 2 te 2870 Puurs-Sint-Amands (Liezele)
II.2.4. Beschrijving
Museum Fort Liezele - Museuminrichting: Productie, levering en plaatsing museummaatwerk, vitrines, scenografische elementen en grafiek voor de nieuwe permanente museuminvulling
II.2.7. Looptijd
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-10-28
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
2. Tijdens een van de laatste drie boekjaren een omzet behaald - die betrekking heeft op activiteiten die rechtstreeks verband houden met de werken en leveringen die in dit bestek worden beschreven - gelijk aan 300.000 euro excl. btw.
De indiener voegt bij zijn offerte een verklaring inzake deze omzet gerealiseerd tijdens de laatste drie boekjaren.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat. De inschrijver voegt bij zijn offerte een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen vijf jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. 2. De inschrijver moet over voldoende technici of technische organen beschikken of kunnen beschikken, in het bijzonder de personen of de organen die verantwoordelijk zijn voor de kwaliteitscontrole.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver wordt verwacht een beschrijving van drie museale inrichtingsprojecten - die de afgelopen vijf jaar daadwerkelijk zijn uitgevoerd of in uitvoering zijn, voor een minimaal budget van 250.000 euro excl. btw - toe te voegen aan de offertedocumenten.
Om deze ervaring te bewijzen, zal de inschrijver voor elke referentie een beschrijving met foto’s van de uitgevoerde opdracht verstrekken. Hij vermeldt voor elk project het bedrag exclusief btw van de projecten, de locatie, met vermelding of het een openbaar of privé museum is, de naam van de projectverantwoordelijke en de onderaannemers.
De werken en leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of in geval van leveringen voor een particuliere afnemer door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
2. De inschrijver voegt bij zijn offerte een presentatie van het team dat verantwoordelijk is voor de uitvoering van het bestek, met vermelding van de namen en beroepskwalificaties van elke persoon. De leden van dit team moeten de afgelopen vijf jaar aan twee vergelijkbare projecten hebben deelgenomen.
Vereiste erkenning: D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), Klasse 4
of
D20 (Metalen schrijnwerk), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-05-03 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-08-01
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.Er kan uitsluitend een plaatsbezoek worden ingepland op één van volgende data:1) Woensdag 6 april 2022 tussen 9:00u t.e.m. 12:00u en 13:00u t.e.m. 16:00u2) Dinsdag 12 april 2022 tussen 9:00u t.e.m. 12:00u en 13:00u t.e.m. 16:00u3) Woensdag 13 april 2022 tussen 9:00u t.e.m. 12:00u en 13:00u t.e.m. 16:00uEr wordt maximaal 1u voorzien per plaatsbezoek. Voor het inplannen van een plaatsbezoek moeten kandidaten contact opnemen met leidend ambtenaar:Naam: De heer Kurt Van CampAdres: Gemeente Puurs-Sint-Amands, Hoogstraat 29 te 2870 Puurs-Sint-AmandsTelefoon: 03 203 29 96E-mail: kurt.vancamp@puursam.beDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-29