Antwerpen

Ontwerp en uitvoering herinrichting onthaal- en jeugdzone bibliotheek Permeke



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Antwerpen
Postadres :  Grote Markt 1, BE- 2000  Antwerpen
Contactpersoon:  Christel Tijms
Tel:   +32 33384610
E-mail:   christel.tijms@antwerpen.be
Internetadres(sen):   https://www.antwerpen.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=441356


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Ontwerp en uitvoering herinrichting onthaal- en jeugdzone bibliotheek Permeke  
Referentienummer:   Antwerpen-GAC_2021_02087-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  39100000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Belangrijkste onderdelen van de opdracht: ontwerpen en realiseren van meubels, artistieke installaties, planten, accessoires en decoratie. Bouwkundige werken maken geen onderdeel uit van de
opdracht.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
II.2.4. Beschrijving
De opdracht voor de herinrichting omvat: het ontwerpen en uitvoeren van de herinrichting in twee   zones op het gelijkvloers van bibliotheek Permeke, namelijk de jeugdzone en de onthaal- en   ontmoetingszone. De herinrichting van de jeugdzone betreft een nieuwe zonering en inrichting voor   kinderen van 0 tot 6 jaar, 6 tot 12 jaar en 12 tot 15 jaar. De opdracht zou tegen uiterlijk augustus 2023 uitgevoerd moeten zijn. De aanbestedende overheid wil voor het deel realisatie van het ontwerp een samenwerking met sociale economiebedrijven aanmoedigen. In het bestek zal dit verder verduidelijkt worden.  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2022-10-17
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-04-27  09:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2022-06-07
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   3   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De verbintenistermijn van offertes is 90 kalenderdagen.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   www.raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-25

Vergelijkbare advertenties van BDA