Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie
Postadres : Vooruitgangstraat 50, BE- 1210 Brussel
Contactpersoon: Budget en Beheerscontrole - Aankoopdienst
Tel: +32 22777947
Fax: +32 22775108
E-mail: achat.aankoop@economie.fgov.be
Internetadres(sen): https://economie.fgov.be/nl
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=440241
I.3. Communicatie
Officiële benaming : FOD Economie, K.M.O., Middenstand en Energie
Postadres : Voortuigangstraat 50, BE- 1210 Brussel
Contactpersoon: Stafdienst B&B - Aankoopdienst
Tel: +32 2778556
Fax: +32 2775108
E-mail: thomas.bauwens@economie.fgov.be
Internetadres(sen): http://economie.fgov.be/
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=440241
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
2022/74352/E2/BAT/RO Bidons Referentienummer: FOD ECO-2022/74352-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 44600000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Het afsluiten van een raamovereenkomst voor het leveren van kruiken met dop met een inhoud van minimum 4 en maximum 5 liter voor de opslag en transport van aardolie-producten
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Het afsluiten van een raamovereenkomst voor het leveren van kruiken met dop met een inhoud van minimum 4 en maximum 5 liter voor de opslag en transport van aardolie-producten
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-06-07
Einde (dd/mm/jjjj): 2026-06-06
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-04-21 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-04-21
Plaatselijke tijd: 14:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-15