Koninklijke Bibliotheek Van Belgïe

Aankoop en levering van periodieke publicaties in gedrukt en elektronisch formaat en bijbehorende diensten



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Koninklijke Bibliotheek van Belgïe
Postadres :  Keizerslaan 4, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  Sophie Vandepontseele
E-mail:   sophie.vandepontseele@kbr.be
Internetadres(sen):   www.kbr.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=439745


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aankoop en levering van periodieke publicaties in gedrukt en elektronisch formaat en bijbehorende diensten  
Referentienummer:   KBR-ODHV-DOCC-2021-01-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  22200000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor de aankoop en levering van periodieke publicaties in gedrukt en elektronisch formaat en bijbehorende diensten voor rekening van de Koninklijke Bibliotheek van België en de deelnemende federale instellingen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
II.2.4. Beschrijving
raamovereenkomst voor de aankoop en levering van periodieke publicaties in gedrukt en elektronisch formaat en bijbehorende diensten voor rekening van de Koninklijke Bibliotheek van België en de deelnemende federale instellingen.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Om een overgangsperiode met een nieuwe opdrachtnemer te dekken en op voorstel van de leidend ambtenaar mag de opdracht het voorwerp zijn van aanhangsels die de opdracht maximaal 3 keer met 2 maanden verlengen.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-06-23  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-06-23
Plaatselijke tijd:   10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Zie bestek

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Federaal Wetenschapsbeleid
WTC III, Simon Bolivarlaan 30,  BE- 1000  Brussel
Tel:   +32 22383471

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Federaal Wetenschapsbeleid
WTC III, Simon Bolivarlaan 30,  BE- 1000  Brussel
Tel:   +32 22383471

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-15

Vergelijkbare advertenties van BDA