Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Universitair Ziekenhuis Gent
Postadres : Corneel Heymanslaan 10 , BE- 9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Dorien De Wandel
Tel: +32 93329467
E-mail: dorien.dewandel@uzgent.be
Internetadres(sen): www.uzgent.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren van kantoorbenodigdheden, papierwaren en vouwdozen Referentienummer: D34200336/OP/AVE/DDW
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 30192000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-15
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-03-25
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-04-01
Plaatselijke tijd: 10:00
Afdelingsnummer: IV.2.7
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-03-25
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-04-01
Plaatselijke tijd: 10:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Er werd een ‘erratum 2’ van de opdrachtdocumenten toegevoegd. Zowel het bestek als de inventaris werden aangepast, de wijzigingen zijn aangeduid in het groen.
De uiterste indieningsdatum wordt verdaagd naar 1 april om 10u.