Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : INFRABEL - Directie Asset Management
Postadres : Koningin Astridplein 27, BE- 2018 ANTWERPEN
E-mail: ppcell@tucrail.be
Internetadres(sen): www.infrabel.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=436694
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
TR 22930_Herstelling brug KW33. Gemeente Zemst. Spoorlijn 25N – Autoweg E19. Referentienummer: I-AM (TR)-TR 229301-F05_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45220000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Herstelling brug KW33. Gemeente Zemst. Spoorlijn 25N – Autoweg E19.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-08
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: VI.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Nadere inlichtingen
In plaats van:
De procedure is de vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande oproep tot mededinging. Er wordt een facultatief bezoek ter plaatse georganiseerd op 16/02/2022. De plaats van afspraak wordt meegedeeld na inschrijving. Modaliteiten: zie het deel “Algemene contractuele bepalingen” van het bestek. Eventuele vragen over het bestek dienen ten laatste 10 kalenderdagen voor de limietdatum voor het indienen van de offerte, gesteld te worden via het Forum “Vraag antwoord” hernomen in het adres van het kopersprofiel.
Te lezen:
De procedure is de vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande oproep tot mededinging. Er wordt een bijkomend facultatief bezoek ter plaatse georganiseerd op 10/03/2022. De plaats van afspraak wordt meegedeeld na inschrijving. Modaliteiten: zie het deel “Algemene contractuele bepalingen” van het bestek. Eventuele vragen over het bestek dienen ten laatste 10 kalenderdagen voor de limietdatum voor het indienen van de offerte, gesteld te worden via het Forum “Vraag antwoord” hernomen in het adres van het kopersprofiel.
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Het verbeterbericht nr1 werd toegevoegd.