Sc En Bord De Soignes

RAAMOVEREENKOMST MET MEERDERE OPDRACHTNEMERS



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  SC en Bord de Soignes
Postadres :  Houlettelaan, 93, BE- 1160  Brussel
Contactpersoon:  Mevrouw Mabrouka Hadjadj
Tel:   +32 24352350
E-mail:   M.Hadjadj@ebds.brussels
Internetadres(sen):   www.enborddesoignes.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
RAAMOVEREENKOMST MET MEERDERE OPDRACHTNEMERS  
Referentienummer:   2040/2021/03/01
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Gebouwenbestand van En Bord de Soignes
II.2.4. Beschrijving
Deze overeenkomst betreft:   Interieurrenovatie van leegstaande woningen.   Tijdens de renovatie staan ​​de appartementen leeg.   Deze renovaties kunnen doorgevoerd worden over de hele vloot van het bedrijf (Oudergem, Watermaal Bosvoorde en Sint-Pieter Woluwe).   Het is onmogelijk om het aantal jaarlijkse renovaties te bepalen en er wordt geen minimum aantal gegarandeerd.   Deze overheidsopdracht is een raamovereenkomst met meerdere deelnemers. De overheidsopdracht voor aanneming van werken zal het voorwerp uitmaken van afzonderlijke bestelbonnen gedurende de volledige looptijd van de opdracht. Maximaal 4 kandidaat-inschrijvers die voldoen aan de voorwaarden van de raamovereenkomst ontvangen een gunningsbrief met daarin de lijst met deelnemers met de financieel meest voordelige offertes, in oplopende volgorde.   Met deze ‘deelnemersranking’ als uitgangspunt, worden gedeeltelijke bestellingen geplaatst via een aangetekende brief volgens de volgende modaliteiten:   De raamovereenkomst met meerdere deelnemers wordt gegund volgens de methode ‘aandeel van de opdracht’ in functie van de minimale raming van de opdracht excl. btw van EUR 2.160.000,00 per jaar.   - Opdrachtnemer nr. 1: Aandeel van minstens 40% van de opdracht,   - Opdrachtnemer nr. 2: Aandeel van minstens 30% van de opdracht,   - Opdrachtnemer nr. 3: Aandeel van minstens 20% van de opdracht,   - Opdrachtnemer nr. 4: Aandeel van minstens 10% van de opdracht,   Elke inschrijver moet erkend zijn in de klasse die overeenkomt met het bedrag van zijn offerte voor elke bestelling die bij hem zal worden geplaatst. Ter info: het geraamde maximumbedrag van een bestelbon is EUR 140.000,00 excl. btw.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De kandidaat verklaart door de indiening van zijn deelnemingsaanvraag: op erewoord in het bezit te zijn van de onderstaande documenten of zich ertoe te verbinden ze op eenvoudig verzoek van de aanbestedende overheid binnen een termijn van 10 dagen te bezorgen (deze documenten worden gevraagd ingeval de kandidaat in aanmerking komt voor de selectie) : Voor de inschrijver of elk lid van de combinatie van ondernemers :A/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 en van art. 62 van het koninklijk besluit van 18 april 2017:De kandidaat die geen personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegt bij zijn deelnemingsaanvraag een verklaring op eer waaruit dat feit blijkt.De kandidaat die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegt bij zijn deelnemingsaanvraag een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat hij voldoet aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen. De kandidaat die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt dat niet hierboven wordt bedoeld, sluit een attest in dat werd uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid en dat bevestigt dat de kandidaat voldoet aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.Het attest heeft betrekking op het laatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor ontvangst van de deelnemingsaanvragen.B/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 en van art. 63 van het koninklijk besluit van 18 april 2017:De kandidaat voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste ontvangstdatum van de deelnemingsaanvragen.Belgische kandidaten moeten een door de FOD Financiën uitgereikt attest voorleggen.C/ De eventuele corrigerende maatregelen bedoeld in art. 70 van de wet van 17 juni 2016 Overeenkomstig artikel 39 van het koninklijk besluit van 18 april 2017 waarin wordt bepaald dat in de opdrachtdocumenten het toepassingsgebied van de verklaring op erewoord kan worden verruimd, verklaart de kandidaat door de indiening van zijn deelnemingsaanvraag : op erewoord in het bezit te zijn van de onderstaande documenten of zich ertoe te verbinden ze op eenvoudig verzoek van de aanbestedende overheid binnen een termijn van 10 dagen te bezorgen (deze documenten worden gevraagd ingeval de kandidaat in aanmerking komt voor de selectie). D/ StrafregisterVoor elk teamlid (rechtspersoon): Uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat is afgeleverd door een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie van het betreffende land.E/ Bewijs van afwezigheid van faillissement Voor elk teamlid (rechtspersoon), een door de bevoegde instantie van het betreffende land afgeleverd bewijs dat aantoont dat de kandidaat of inschrijver niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt, een gerechtelijke reorganisatie ondergaat, of aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, er voor hem een procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is, of hij in een vergelijkbare toestand verkeert ingevolge een soortgelijke procedure die bestaat in andere nationale reglementeringen.* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Door het EUA te ondertekenen, verklaart de kandidaat op zijn erewoord in het bezit te zijn van en verbindt hij er zich toe om op eenvoudig verzoek van d.(zie opdrachtdocumenten)

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

Eventuele minimumeisen:
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), klasse 1 of
D (Bouwwerken), klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-03-29  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-03-29
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   Raadzaal, Herdersstaflaan, 93 te 1160 Oudergem

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Inschrijvers die na raadpleging van de aankondiging bijkomende vragen hebben, dienen deze uiterlijk 15 kalenderdagen vóór de indiendatum van de deelnemingsaavragen schriftelijk via het forum aan de aanbestedende overheid te stellen. De aanbestedende overheid zal hierop uiterlijk 6 kalenderdagen vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de deelnemingsaanvragen via dezelfde weg antwoorden.Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 07/03/2022 om 10.00Avenue des Dames Blanches 094/018 woluwe saint pierreDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Quatre Brasstraat 13,  BE- 1000  Brussel
E-mail:   info@just.fgov.be
Internetadres(sen):   https://justice.belgium.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-22

Vergelijkbare advertenties van BDA