Stad Brussel, Departement Aankoopcentrale

Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst in 3 percelen met als doel de levering, montage, installatie, plaatsing, aansluiting en indienststelling, gedurende 12 maanden, van communicatie-uitrusting en digitale en statische signalisatie, voornamelijk voor het toekomstige nieuwe administratieve centrum van de Stad...



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Stad Brussel, departement Aankoopcentrale
Postadres :  Negende Linielaan 39, BE- 1000  Brussel
E-mail:   cda.fo.unit@brucity.be
Internetadres(sen):   http://www.brussels.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=437884


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst in 3 percelen met als doel de levering, montage, installatie, plaatsing, aansluiting en indienststelling, gedurende 12 maanden, van communicatie-uitrusting en digitale en statische signalisatie, voornamelijk voor het toekomstige nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel  
Referentienummer:   Centrale d'achats-CDA/012181/LDR-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  48000000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst in 3 percelen met als doel de levering, montage, installatie, plaatsing, aansluiting en indienststelling, gedurende 12 maanden, van communicatie-uitrusting en digitale en statische signalisatie, voornamelijk voor het toekomstige nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   01

II.2.1. Benaming
Zaalreservering (hard- en software)  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
Voornaamste plaats van uitvoering:   Nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel, Hallenstraat 4 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Zaalreservering (hard- en software)  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
Digitale signalisatie (hard- en software)  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
Voornaamste plaats van uitvoering:   Nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel, Hallenstraat 4 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Digitale signalisatie (hard- en software)  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   3

II.2.1. Benaming
Statische signalisatie en grafische aankleding  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
Voornaamste plaats van uitvoering:   Nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel, Hallenstraat 4 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Statische signalisatie en grafische aankleding  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Voor ieder perceel voegt de inschrijver bij zijn offerte een verklaring van uitvoering van leveringen die hij gedurende de afgelopen vijf jaar voor 3 verschillende publiek- of privaatrechtelijke instanties (klanten) heeft verricht en waarvan de aard overeenstemt met het voorwerp van het betrokken perceel. Elke instantie (klant) heeft in de afgelopen vijf jaar leveringen ontvangen met een (opgetelde) waarde exclusief btw over een periode van maximaal 12 maanden van minstens 50.000,00 EUR. De periode van 5 jaar wordt gerechtvaardigd door de economische inactiviteit van de ondernemers en/of de sterke daling van de in dit bestek bedoelde activiteiten in 2020 en 2021 ten gevolge van de coronacrisis zodat, gelet op deze uitzonderlijke crisissituatie, het kwalitatief selectiecriterium, door een periode van meer dan drie jaar te bepalen om de relevante leveringen te bewijzen, wordt verbonden aan een gepast niveau in de zin van artikel 65, tweede lid van het koninklijk besluit plaatsing overheidsopdrachten in de klassieke sectoren van 18 april 2017, en dat een toereikend mededingingsniveau wordt gewaarborgd.De verklaring van uitvoering vermeldt de volgende gegevens:- het bedrag;- de naam van de publiek- of privaatrechtelijke instantie waarvoor de leveringen bestemd waren;- de aard, het aantal en de beschrijving van de leveringen;- een contactpersoon bij wie de aanbestedende overheid bevestiging kan vragen van de correcte uitvoering van de leveringen;- het (de) adres(sen) van uitvoering;- de periode waarin de leveringen werden geleverd.De aard van de uitgevoerde leveringen dient overeen te stemmen met het voorwerp van het betrokken perceel, met name:- voor perceel 1 : Hardware en software voor zaalreservering (inclusief de diensten voor onderhoud en ondersteuning en softwarehosting)- voor perceel 2 : Hardware en software voor digitale signalisatie (inclusief de diensten voor onderhoud en ondersteuning en softwarehosting)- voor perceel 3 : Statische signalisatie en grafische aankleding.

Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-03-24  09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-03-24
Plaatselijke tijd:   09:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Wat de beroepsinstanties betreft (punt VI.4.1):- Telefoon van de Raad van State (griffie): (+32 - 2) 234 96 11- Internetadres (URL) van de Raad van State: http://www.raadvst-consetat.be- Telefoon van de Rechtbank van eerste aanleg van Brussel: (+32 - 2) 508 61 11- Internetadres (URL) van de Rechtbank van eerste aanleg van Brussel: http://www.juridat.be/eerste_aanleg/brussel

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State / Rechtbank van eerste aanleg van Brussel
Wetenschapsstraat 33 / Quatre Brasstraat 13,  BE- 1040 / 1000  Brussel

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Een beroep wordt ingesteld volgens de regels die vastgelegd zijn in de artikelen 23 tot 27 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en conform de bepalingen hetzij van het regentsbesluit van 23 augustus 1948 tot regeling van de rechtspleging voor de afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, hetzij van het Gerechtelijk Wetboek.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-21

Vergelijkbare advertenties van BDA