Gewestelijke En Intercommunale Politieschool

Aanwijzing van een bewakingsonderneming



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gewestelijke en Intercommunale Politieschool
Postadres :  Oud-Strijderslaan 190, BE- 1130  Brussel
Contactpersoon:  Philippe Huart
E-mail:   philippe.huart@brusafe.brussels
Internetadres(sen):   http://www.brusafe.brussels  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=437829


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aanwijzing van een bewakingsonderneming  
Referentienummer:   ERIP-22-005-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  79713000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht betreft de aanwijzing van een bedrijf voor de bewaking van het gebouw waar Brusafe in is gevestigd.
De inschrijver aan wie de opdracht is gegund, dient derhalve bewakingsdiensten te verlenen door gekwalificeerd personeel permanent ter beschikking te stellen om de bescherming van bovengenoemde installaties, de goederen die zij bevatten, de mensen die er werken en die er zich als gebruiker in bevinden, te waarborgen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE10
Voornaamste plaats van uitvoering:   Zweefvliegtuigstraat 6-10 - 1130 Haeren
II.2.4. Beschrijving
3.5.1 BEWAKING   Taken van deze dienst:   • Openen en sluiten van de toegangen tot het gebouw;   • Ontvangst van bezoekers, leveranciers, koeriers enz. (inschrijvingsprocedure en controle van het verkeer, registreren van in- en uitgaand bezoek, verstrekken van praktische informatie enz.);   • Telefonische hotline;   • Beheer van toegangssleutels en -badges;   • Gebruik en bediening van de GENETEC-toegangssoftware;   • Ontvangst van inkomende post en pakketten;   • Beheer van de toegang tot de verschillende parkings;   • Interventie in geval van inbraak en waarschuwing aan bevoegde diensten;   • Service aan de gebruikers;   • Bijwerking van de displays en documentatie bij de receptie;   • Statische bewaking van het gebouw (inclusief surveillance en controles van en via technische beveiligingsinstallaties);   • Toezicht via camera’s en bekijken van opnames indien nodig;   • Gerichte hulp/bijstand tijdens evenementen op de locatie;   • Bewaking inclusief rondes overdag, door de week en in het weekend;   • De toegang van het personeel controleren;   • Openen, sluiten en controleren van de sluiting van uitgangen van het gebouw en de parkings;   • Preventie van risico’s in het algemeen;   • Rapportage over activiteiten;   De taken zullen voornamelijk worden uitgevoerd vanaf de receptie.   De bewaker moet te allen tijde tijdens de werkuren beschikbaar zijn en moet contact kunnen opnemen met de vertegenwoordigers van de aanbestedende overheid.   Daartoe stelt de opdrachtnemer elke dag zendontvangers en een vast telefoontoestel ter beschikking.   De diensten worden 24 uur per dag en 7 dagen per week geleverd.   Momenteel worden twee rondes per dag nodig geacht. Dit aantal kan eventueel naar beneden of naar boven worden bijgesteld. Alleen de leidend ambtenaar of de Facility Manager zal in staat zijn om de frequentie, de parameters en de regels van deze rondes vast te stellen.   De bezoldiging zal in overeenstemming zijn met de bijgevoegde tarieflijst.   3.5.2 AANVULLENDE BEWAKING   De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om tijdens en/of buiten de uren van de dienstverlening waarin de bovenstaande positie voorziet, aanvullende diensten in te roepen en/of te plannen voor aanvullende diensten met betrekking tot de bovengenoemde diensten, extra rondes (dag of nacht) of aanvullende permanentie (binnen of buiten, dag of nacht) op verzoek.   Deze interventies zullen derhalve worden gepland en eveneens worden berekend volgens de bijgevoegde tarieflijst.   De bewaking wordt als zodanig betaald indien zij uiterlijk 8 uur vóór de interventie is gepland.   3.5.3 EXTRA BEWAKING – DISPATCHINGDIENSTEN OP AFROEP   Dit zijn diensten die zouden worden uitgevoerd wanneer de dispatchingdienst wordt opgeroepen om rondes/controles uit te voeren en/of twijfels weg te nemen. In dit verband verbindt de dienstverlener zich ertoe binnen maximaal 30 minuten na de oproep ter plaatse aanwezig te zijn.   De kosten van deze diensten moeten daarom worden berekend op basis van het aantal uren dat de diensten worden verleend.   De forfaitaire basisdienst wordt berekend op basis van een interventie van 30 minuten ter plaatse. Dit is inclusief de bijbehorende reis.   Als de dienst langer dan een half uur duurt, wordt de aanvullende dienst tegen het uurtarief van de dienstperiode in rekening gebracht.  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
De opdracht gaat in op de eerste kalenderdag na de dag waarop de opdrachtnemer in kennis is gesteld van het sluiten van de opdracht en wordt gesloten voor een periode van 1 jaar, die 3 keer kan worden verlengd voor een periode van één jaar, op uitdrukkelijk verzoek van de AO. De AO zendt de inschrijver aan wie de opdracht is gegund, een bericht in die zin.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver dient in het bezit te zijn van het (de) volgende certificaat (certificaten): - Erkenning als bewakingsonderneming afgegeven door de minister van Binnenlandse Zaken. Hij dient een fotokopie van de erkenning bij zijn offerte te voegen.

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.1 Inlichtingen over een bepaalde beroepsgroep:
Het verrichten van de dienst is voorbehouden aan een bepaalde beroepsgroep: JA
Verwijzing naar de toepasselijke wettelijke of bestuursrechtelijke bepaling:


III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-03-29  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   5   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-03-29
Plaatselijke tijd:   10:30

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Rue de la Science 33,  BE- 1040  Etterbeek

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Rue de la Science 33,  BE- 1040  Etterbeek

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Rue de la Science 33,  BE- 1040  Etterbeek

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-21

Vergelijkbare advertenties van BDA