Gan - Technische Dienst

OVERHEIDSOPDRACHT VAN WERKEN MET ALS VOORWERP DE LEVERING EN INSTALLATIE VAN COMPUTER- EN ELEKTRISCHE APPARATUUR EN BEKABELING



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  GAN - Technische Dienst
Postadres :  de Broquevillelaan 12 , BE- 1150  Brussel
Tel:   +32 27787326
E-mail:   PurchasingLogistics_E-Notif@arp-gan.be
Internetadres(sen):   www.arp-gan.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=438079


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
OVERHEIDSOPDRACHT VAN WERKEN MET ALS VOORWERP DE LEVERING EN INSTALLATIE VAN COMPUTER- EN ELEKTRISCHE APPARATUUR EN BEKABELING  
Referentienummer:   ST (ARP)-21/2153-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45311000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht heeft als voorwerp de levering en installatie van toebehoren voor computer- en elektrische apparatuur, de levering en installatie van deze apparatuur, de levering en installatie van elektrische, computer- en netwerkbekabeling.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
II.2.4. Beschrijving
De opdracht heeft als voorwerp de levering en installatie van toebehoren voor computer- en elektrische apparatuur, de levering en installatie van deze apparatuur, de levering en installatie van elektrische, computer- en netwerkbekabeling.  
II.2.7. Looptijd
24   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
De opdracht kan eenmaal verlengd worden voor een periode van 1 jaar, behoudens opzegging door één van de partijen via aangetekend schrijven neergelegd bij de post ten minste 6 maanden voor het einde van de looptijd van twee jaar.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver of kandidaat bewijst zijn bekwaamheid om de professionele activiteit uit te oefenen door:1° Zijn inschrijving in het beroeps- of handelsregister bedoeld in bijlage 10 van het koninklijk besluit van 18 april 2017. Voor België is dit het "Handelsregister” 2° Erkenning in categorie P1 en klasse 4;

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijver of kandidaat bewijst dat hij over voldoende technische en beroepsbekwaamheid beschikt door:1° Een lijst van werken voor de installatie van computer- en elektrische bekabeling voor een minimumbedrag van 500.000 euro excl. btw per jaar, die de laatste drie jaren zijn uitgevoerd (2019 tot 2021), alsook de attesten van goede uitvoering en de resultaten van de belangrijkste werken.

Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-03-30  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-03-30
Plaatselijke tijd:   10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Een verplicht plaatsbezoek is gepland op woensdag 09/03/2022 om 9.00 uur op Bempt, Steenweg op Ruisbroek 127-207, 1190 Vorst.Gelieve contact op te nemen met de Dienst Infrastructuur om uw deelname te bevestigen.Bij afwezigheid tijdens het plaatsbezoek, zal de offerte ongeldig worden verklaard.De inschrijver moet een e-mail sturen naar: Mohammed.zahraoui@arp-gan.beIn de e-mail moet de inschrijver vermelden:- de namen van de deelnemers;- een uniek en geldig e-mailadres voor de correspondentie.Een ontvangstbewijs wordt per e-mail door de aanbestedende overheid opgestuurd.Na afloop van het plaatsbezoek wordt een attest van plaatsbezoek (TITEL VII), ondertekend door de aanbestedende overheid of zijn afgevaardigde, aan de inschrijver overhandigd.De opdrachtnemer kan geen aanspraak maken op enig prijssupplement dat gerechtvaardigd wordt door het feit dat bepaalde elementen hem niet ter kennis werden gebracht.De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om, indien nodig, een ander plaatsbezoek te organiseren.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-22

Vergelijkbare advertenties van BDA