Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Openbaar Psychiatrisch Zorgcentrum Rekem
Postadres : Daalbroekstraat 106, BE Rekem
Contactpersoon: Veerle Ramaekers
Tel: +32 89222961
E-mail: veerle.ramaekers@opzcrekem.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
202202VRA_FAC_Groenonderhoud en snoeiwerken Referentienummer: 202202VRA_FAC_Groenonderhoud
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 77312100
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Groenonderhoud - onkruidbestrijding en snoeiwerken
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht heeft tot doel het frequentie gestuurd uitvoeren van duurzaam regulier of ecologisch groen- en onkruidbeheer waarbij een sociaal geïnspireerd personeelsbeleid wordt gevoerd.
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Verklaring op eer(Door een offerte in te dienen voor deze opdracht verklaart de inschrijver impliciet op erewoord dat hij zich niet in een van de uitsluitingsgevallen bevindt zoals hieronder beschreven: - niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld; - niet in staat van faillissement of vereffening verkeert; - geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem; - niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast; - bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan; - in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen; - in orde is met het betalen van belastingen; - zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen; - geen illegale verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013)
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
(1)Verklaring met aanduiding van de omzet wat betreft het activiteitendomein waarop deze opdracht betrekking heeft, dit voor de drie laatste beschikbare boekjaren (2)Een verklaring betreffende het eigen vermogen over de laatste drie boekjaren(Het eigen vermogen mag niet negatief zijn.)
Eventuele minimumeisen:
(1) (2)Het eigen vermogen mag niet negatief zijn.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
(1)Referenties van de voornaamste diensten geleverd tijdens de drie afgelopen jaren (2)Beschrijving van de technische uitrusting(De beschrijving van de technische uitrusting moet aantonen dat de inschrijver de opdracht technisch en kwalitatief aankan.)
Eventuele minimumeisen:
(1) (2)De beschrijving van de technische uitrusting moet aantonen dat de inschrijver de opdracht technisch en kwalitatief aankan.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-03-15 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Aankoopdienst, Daalbroekstraat 106, 3621 Rekem - Tel 089/22 29 61
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Overkoepelend orgaan Rechtbank van Koophandel Antwerpen
Bolivarplaats 20 bus 7, BE- 2000 Antwerpen
Tel: +32 32578544
Fax: +32 32578457
E-mail: antwerpen.kh.griffie@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl/rechtbanken-hoven/rechtbank-van-koophandel/afdeling-antwerpen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-21