Samusocial Asbl

Uitbesteding van de schoonmaak van de gebouwen van New Samusocial vzw.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  NEW SAMUSOCIAL ASBL
Postadres :  68-70, Boulevard Poincaré, BE- 1070  Bruxelles
Contactpersoon:  Jacques Panzani
Tel:   +32 483637045
E-mail:   jacques.panzani@samusocial.be
Internetadres(sen):   https://samusocial.be/  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=437259


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitbesteding van de schoonmaak van de gebouwen van New Samusocial vzw.  
Referentienummer:   SAMU-2022-076-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90911000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige opdracht betreft een opdracht voor diensten met als voorwerp de schoonmaak van de gebouwen van New Samusocial vzw, alle gelegen in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
De opdracht is als volgt verdeeld in percelen:
Perceel 1 "Schoonmaak van de gebouwen die worden bezet door het personeel van New Samusocial (kantoren)"
Plaats van uitvoering: Meerdere locaties in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
Perceel 2 "Schoonmaak van de gebouwen bezet door personen die worden opgevangen door New Samusocial (Opvangcentra)"
Plaats van uitvoering: Meerdere locaties in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
De gunning van deze opdracht op basis van dit bijzonder bestek geeft de opdrachtnemer geen enkel exclusiviteitsrecht. De aanbestedende overheid kan gedurende de looptijd van de raamovereenkomst andere ondernemers of haar eigen diensten prestaties laten verrichten die identiek of vergelijkbaar zijn met de in dit bestek beschreven prestaties. De inschrijver kan uit dien hoofde geen aanspraak maken op enige schadevergoeding.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Schoonmaak van de gebouwen die worden bezet door het personeel van New Samusocial (kantoren)  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Brussel Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat het schoonmaken van de kantoren, de sanitaire voorzieningen, de vergaderzalen en de gemeenschappelijke ruimten (ontspanningsruimte en eetzaal) die door het personeel van New Samusocial worden gebruikt.   Het schoonmaken van de hal, gangen en trappen behoort ook tot de taken.   De schoon te maken oppervlakken kunnen tegels, parket of tapijt zijn, afhankelijk van het lokaal.  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
De volgende regels zijn van toepassing op alle percelen.   Aanvankelijke looptijd van deze raamovereenkomst: 12 maanden   Er zijn drie stilzwijgende vernieuwingen.   Na afloop van de laatste vernieuwing kunnen geen nieuwe bestellingen meer worden geplaatst in het kader van deze opdracht.   De aanbestedende overheid heeft de mogelijkheid om de opdracht te beëindigen met inachtneming van een opzegtermijn van ten minste 45 kalenderdagen vóór het einde van de basisopdracht of een daaropvolgende vernieuwing.   Een opzeg moet altijd per aangetekende brief worden meegedeeld.   In geval van niet-vernieuwing van de opdracht kan de gekozen inschrijver geen schadevergoeding eisen.  

Lot   2

II.2.1. Benaming
Schoonmaak van de gebouwen bezet door personen die worden opgevangen door New Samusocial (Opvangcentra)  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Brussel Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
De verwachte prestaties worden nader omschreven in de bijlagen D en E van dit bijzonder bestek.   Er zij op gewezen dat de aanbestedende overheid zich het recht voorbehoudt de beschreven protocollen te wijzigen in geval van een wijziging in de huidige gezondheidssituatie. In een dergelijk geval kan een aanpassing of een wijziging van de protocollen worden doorgevoerd die van toepassing is op de huidige situatie.   Aangezien de prestaties hoofdzakelijk in het weekend en op feestdagen zullen worden verricht en er weinig personeel van Samusocial ter plaatse zal zijn, wordt bovendien een zekere mate van autonomie van het schoonmaakpersoneel verwacht. De aanbestedende overheid verlangt van de dienstverlener dat hij het aantal wisselingen binnen elke ploeg tot een minimum beperkt, om te voorkomen dat een deel van de werktijd aan gewenning aan de locatie en aan de uit te voeren taken wordt besteed.   De aanbestedende overheid zou graag zien dat aan elk Opvangcentrum maximaal 5 verschillende personen worden toegewezen.  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
De volgende regels zijn van toepassing op alle percelen.   Aanvankelijke looptijd van deze raamovereenkomst: 12 maanden   Er zijn drie stilzwijgende vernieuwingen.   Na afloop van de laatste vernieuwing kunnen geen nieuwe bestellingen meer worden geplaatst in het kader van deze opdracht.   De aanbestedende overheid heeft de mogelijkheid om de opdracht te beëindigen met inachtneming van een opzegtermijn van ten minste 45 kalenderdagen vóór het einde van de basisopdracht of een daaropvolgende vernieuwing.   Een opzeg moet altijd per aangetekende brief worden meegedeeld.   In geval van niet-vernieuwing van de opdracht kan de gekozen inschrijver geen schadevergoeding eisen.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Zie Bestek 2022-076

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-03-28  11:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-03-28
Plaatselijke tijd:   11:30

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Afdeling bestuursrechtspraak
Raad van State - Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak Wetenschapsstraat 33,  BE- B-1040  Brussel
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/?lang=fr&page=about_organisation_graft_administration

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Zie Bestek 2022-076

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-14

Vergelijkbare advertenties van BDA