Stad Brussel, Departement Aankoopcentrale

Overheidsopdracht voor diensten met het doel het duurzaam schoonmaken, gedurende 48 maanden, van het nieuw administratief centrum van de Stad Brussel



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Stad Brussel, departement Aankoopcentrale
Postadres :  Negende Linielaan 39, BE- 1000  Brussel
E-mail:   CDA.FO.Team@brucity.be
Internetadres(sen):   http://www.brussels.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=436560


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht voor diensten met het doel het duurzaam schoonmaken, gedurende 48 maanden, van het nieuw administratief centrum van de Stad Brussel  
Referentienummer:   Centrale d'achats-CDA/012060/YOU-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90911200
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Overheidsopdracht voor diensten met het doel het duurzaam schoonmaken, gedurende 48 maanden, van het nieuw administratief centrum van de Stad Brussel
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
II.2.4. Beschrijving
Overheidsopdracht voor diensten met het doel het duurzaam schoonmaken, gedurende 48 maanden, van het nieuw administratief centrum van de Stad Brussel  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- De inschrijver voegt bij zijn offerte een verklaring van uitvoering van drie diensten waarvan de aard overeenstemt met het voorwerp van de opdracht (de regelmatige schoonmaak van een gebouw of gebouwencomplex) en die hij gedurende de afgelopen vijf jaar heeft verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De periode van vijf jaar wordt gerechtvaardigd door de daling van de schoonmaakactiviteiten in 2020 en 2021 ten gevolge van de coronacrisis.Elke dienst heeft een jaarlijkse waarde van minstens € 300.000,00 exclusief btw en dit voor ten minste twee van de afgelopen vijf jaar.Wanneer de inschrijver zich op de draagkracht van andere entiteiten wil beroepen, voegt hij bij zijn offerte het bewijs dat hijzal kunnen beschikken over de nodige middelen, met name door het voorleggen van een verbintenis daartoe van deze andereentiteiten.- De inschrijver voegt bij zijn offerte een certificaat van kwaliteitsbewaking dat op de Europese normenreeksen ISO 9001gebaseerd is en dat gecertificeerd is door geaccrediteerde instanties die voldoen aan de Europese normenreeks EN 45000.De aanbestedende overheid erkent gelijkwaardige certificaten van in andere lidstaten van de Europese Unie gevestigdeinstanties.Ze aanvaardt eveneens andere bewijzen inzake gelijkwaardige maatregelen op het vlak van kwaliteitsbewaking. In dat gevalvoegt de inschrijver het bewijs van de gelijkwaardigheid bij zijn offerte.

Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-03-31  09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-03-31
Plaatselijke tijd:   09:30

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Wat de beroepsinstanties betreft (punt VI.4.1):- Telefoon van de Raad van State (griffie): (+32 - 2) 234 96 11- Internetadres (URL) van de Raad van State: http://www.raadvst-consetat.be- Telefoon van de Rechtbank van eerste aanleg van Brussel: (+32 - 2) 508 61 11- Internetadres (URL) van de Rechtbank van eerste aanleg van Brussel: http://www.juridat.be/eerste_aanleg/brussel

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State / Rechtbank van eerste aanleg van Brussel
Wetenschapsstraat 33 / Quatre Brasstraat 13,  BE- 1040 / 1000  Brussel

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Een beroep wordt ingesteld volgens de regels die vastgelegdzijn in de artikelen 23 tot 27 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddeleninzake overheidsopdrachten en conform de bepalingen hetzij van het regentsbesluit van 23 augustus 1948 tot regeling van derechtspleging voor de afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, hetzij van het Gerechtelijk Wetboek.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-10

Vergelijkbare advertenties van BDA