Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : INFRABEL - Directie Asset Management
Postadres : Koningin Astridplein 27, BE- 2018 ANTWERPEN
E-mail: ppcell@tucrail.be
Internetadres(sen): www.infrabel.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=436694
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
TR 22930_Herstelling brug KW33. Gemeente Zemst. Spoorlijn 25N – Autoweg E19. Referentienummer: I-AM (TR)-TR 229301-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45220000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Herstelling brug KW33. Gemeente Zemst. Spoorlijn 25N – Autoweg E19.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat de uitvoering van de werken zoals ze bepaald zijn door de opdrachtdocumenten. De opdracht bestaat uit de herstelling van de metalen bakbrug KW33 van de spoorlijn 25N (grondgebied gemeente Zemst) over de autoweg E19. De herstelling omvat het volgende: • Aanvoer van metalen constructie-onderdelen; • Uitvoeren van las- en metaalconstructiewerken ter herstelling van de brug; • Kleine verbeteringswerken aan de brug, zoals schilderwerken, aanpassingen aan de ontvochtigingsinstallatie en aanpassingen van de toegangsdeuren; • Realisatie van inspectieplatformen voor de opleggingen ter plaatse van de landhoofden en pijlers.
II.2.7. Looptijd
300 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
- Belgische erkenning van aannemers van werken:
Klasse: 5, Categorie: F
- Executieklasse: De inschrijver moet beschikken over het certificaat EXC4 volgens NBN EN 1090
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-03-28 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De procedure is de vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande oproep tot mededinging.Er wordt een facultatief bezoek ter plaatse georganiseerd op 16/02/2022. De plaats van afspraak wordt meegedeeld na inschrijving. Modaliteiten: zie het deel “Algemene contractuele bepalingen” van het bestek.Eventuele vragen over het bestek dienen ten laatste 10 kalenderdagen voor de limietdatum voor het indienen van de offerte, gesteld te worden via het Forum “Vraag antwoord” hernomen in het adres van het kopersprofiel.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Zie artikel 33 van de wet van 17/06/2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-10