Elia Asset

Inspectiekamers voor toegang tot ondergronds netwerken



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Elia Asset
Postadres :  Keizerslaan 20, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  Ignaas De Valkenaere
Tel:   +32 475562217
E-mail:   Ignaas.DeValkenaere@elia.be
Internetadres(sen):   www.elia.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=429819


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Inspectiekamers voor toegang tot ondergronds netwerken  
Referentienummer:   Elia Asset-WS811123480 Asset-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  44000000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Elia wenst de levering te contracteren van ondergrondse inspectiekamers die in telecom kabel sleuven zullen worden geïnstalleerd. De inspectiekamers worden ongeveer om de 2 km geplaatst op het traject van HDPE buizen, met het oog op het blazen en lassen van optische vezelkabels. De inspectiekamers zullen zowel op privé als op openbaar domein en in alle delen van België worden geïnstalleerd. De inspectiekamers zullen een modulaire constructie hebben om een gemakkelijke installatie te verzekeren, zullen vervaardigd zijn uit kunststof of composiet en een functionele levensduur van minstens 30 jaar hebben.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE
II.2.4. Beschrijving
De aanbesteding zal 1 lot omvatten:   • Inspectiekamer (inclusief alle onderdelen zoals deksel, slot, logo, .)   • Betonnen kader hetwelke rond het frame van het deksel moet worden geïnstalleerd   • Verschillende accessoires voor de inspectiekamer   • Alle reserveonderdelen voor de inspectiekamer  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2022-09-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2027-08-31
Verlenging mogelijk:   JA
Zal beschreven worden in de aanbestedingsdocumenten  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-03-20  22:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   EN, FR, NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaat moet voor de sluitingsdatum (zie IV.2.2.) de ‘Prequalification Questionnaire (PQQ)’ aanvragen, vervolledigen enindienen, gebaseerd op de meest recente informatie en inclusief ondersteunende documenten.Aanvragen tot toegang tot de tender op het Ariba platform moeten worden gericht aan de verantwoordelijke aankoper (zie I.1.)met vermelding van* de bedrijfsnaam,* algemeen telefoonnummer,* het adres* BTW nummer van de deelnemende legale entiteit* de naam, e-mail en telefoongegevens van de verantwoordelijke contactperso(o)n(en).Eens een aanvraag werd ingediend, zal toegang tot de tender op het Ariba platform per e-mail spoedig worden verleend.Kandidaten worden aangeraden om zo spoedig mogelijk toegang aan te vragen en om te klikken op ‘intend to participate’ omeventuele verduidelijking van de aanbestedende entiteit te ontvangen.Indien toegang tot Ariba minder dan 48 uren voor sluitingstijd werd aangevraagd, kan niet worden gegarandeerd door deaanbestedende entiteit dat de Ariba login gegevens tijdelijk zullen worden verschaft.De kandidaat is uitsluitend verantwoordelijk om tijdig toegang tot Ariba aan te vragen.De Aanbestedende entiteit neemt geen verantwoordelijkheid i.v.m. mogelijkse problemen met Ariba.Kandidaturen die niet correct of tijdig werden verstuurd via Ariba zullen worden verworpen.De handleiding voor het gebruik van E-Sourcing (Ariba) is toegankelijk via de volgende URL:https://www.elia.be/nl/leveranciers/informatie-en-tools

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Zie VI.4.3,  BE  Brussel

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Elk geschil met betrekking tot de schorsing van de aanbestedingsprocedure zal beslist worden door de voorzitter van de ondernemingsrechtbank, of in het geval een aan verzoektot vernietiging door de ondernemingsrechtbank, te Brussel in beide gevallen Waterloolaan 70 - 1000 Brussel.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-09

Vergelijkbare advertenties van BDA