Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : UC Leuven-Limburg
Postadres : Agoralaan Gebouw B, bus 1, BE- 3590 Diepenbeek
Contactpersoon: De heer John Roosen
Tel: +32 11180000
Fax: +32 11180099
E-mail: overheidsopdrachtenprocedures@ucll.be
Internetadres(sen): www.ucll.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst renovatie van sanitaire ruimtes Referentienummer: AP22002
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45232460
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE224
Voornaamste plaats van uitvoering: UC Leuven vzw en haar campussen te Leuven en Diest, Geldenaaksebaan 335 te 3001 Leuven / UC Limburg vzw en haar campussen te Diepenbeek, Hasselt en Genk, Agoralaan Ge.(zie opdrachtdocumenten)
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze leveringen: Raamovereenkomst volgens openbare procedure voor renovatie van sanitaire ruimtes voor alle campussen van UC Limburg Vzw en UC Leuven Vzw. Toelichting: *Situering UCLL - UC Limburg Vzw – UC Leuven Vzw Hogeschool UCLL biedt 18 professionele bacheloropleidingen en 13 bachelor-na-bachelor opleidingen aan op 10 campussen in Limburg en Vlaams-Brabant. Met meer dan 14.000 studenten en 1.500 medewerkers is UC Leuven-Limburg één van de grootste instellingen voor hoger onderwijs in Vlaanderen. UCLL is actief in de interessegebieden lerarenopleiding, management, technologie, gezondheid en welzijn en combineert haar onderwijsopdracht met praktijkgericht onderzoek en dienstverlening. De hogeschool zet maximaal in op persoonlijke begeleiding van haar studenten. Haar brede onderwijsnetwerk garandeert een plek voor ieders talent en haar diploma’s staan sterk op de arbeidsmarkt. Moving Minds, mensen en ideeën in beweging brengen. Dat is de basisattitude van alle studenten, docenten, onderzoekers en medewerkers aan hogeschool UCLL. De naam UCLL toont de internationale ambitie: UCLL, voluit University Colleges Leuven-Limburg, wil solide opleidingen aanbieden, georiënteerd op kwaliteit en met de blik naar buiten gericht, op de Euregio en verder. UC Leuven-Limburg is lid van de Associatie KU Leuven. Meer info op www.ucll.be. Teneinde te kunnen beantwoorden aan de behoefte van UCLL, wenst het UCLL over te gaan tot het afsluiten van een raamovereenkomst met maximum 3 deelnemers, over een periode van 48 maanden. De inschrijvers, die zijn toegelaten tot de raamovereenkomst, zullen tijdens het verdere verloop van de opdracht opnieuw in mededinging worden gesteld via één of meerdere minicompetities. De aanbestedende overheid zal voor deze deelopdrachten een minicompetitie organiseren waarbij hij zich de mogelijkheid behoudt om de gunningscriteria te wijzigen: : dit houdt in de bestaande gunningscriteria aan te vullen of bijkomende criteria / technische eisen te stellen. Tijdens de fase van de minicompetitie behoudt de aanbestedende overheid zich ook de mogelijkheid om, indien nodig, te onderhandelen met één of meerdere inschrijvers. De prijsvraag voor deelopdrachten (minicompetitie) zal steeds begeleid zijn van een volledig ontwerp (plannen, uitvoeringsperiode, meetstaat, …) en er zal een plaatsbezoek per prijsvraag ingepland worden. De geselecteerde aannemers van de raamovereenkomst krijgen allen de kans om binnen een bepaald tijdsbestek, dat vastgelegd wordt in functie van de grootte van de opdracht, hun offerte aan de aanbestedende overheid te bezorgen. De campussen kunnen na elke nieuwe deelopdracht bestellingen afroepen voor sanitaire werken, gegund onder deze raamovereenkomst. Onder sanitaire werken wordt bedoeld, afhankelijk van de behoefte van ieder afzonderlijk project: Afbraakwerken sanitaire ruimtes Binnenplaatafwerking (zowel muren als plafonds) sanitaire ruimtes Binnenvloerafwerking sanitaire ruimtes Binnendeuren en -ramen sanitaire ruimtes Vast binnenmeubilair met technische aansluitpunten (water, gas, elektriciteit) sainitaire ruimtes Tablet- en wandbekleding sanitaire ruimtes Sanitair leidingnet Sanitaire toestellen en toebehoren Sanitaire kranen en kleppen Verwarming individuele installaties sanitaire ruimtes Ventilatie sanitaire ruimtes Het volgen van de open procedure houdt geen verplichting in tot het toewijzen van de opdracht. De aanbestedende overheid houdt zich het recht voor om, zonder dat dit aanleiding kan geven tot enige schadevergoeding, af te zien van het gunnen of sluiten van de opdracht of om de procedure te herbeginnen, desnoods op een andere wijze. De aanbestedende overheid kan tijdens de geldigheidsduur van de prestaties opdrachten laten uitvoeren die identiek of analoog zijn aan deze beschreven in onderhavig bestek door and.(zie opdrachtdocumenten)
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.3. Een verklaring betreffende de totale omzet (70 op resultatenrekening) en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Aanleveren van de gevraagde documenten.
2. Minimum dekking van EUR 1.000.000
3. Minimum eis: minimum omzet (70 op resultatenrekening) van EUR 250.000
Aanleveren a.d.h.v. de resultatenrekening of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.2. Een lijst met de voornaamste werken die gedurende de laatste drie jaren werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. Aanleveren van de gevraagde documenten
2. Minimum 1 publieke instantie.
Vereiste erkenning: D4 (Geluids-en warmte-isolatie, lichte scheidingswanden, valse plafonds en blinde vloeren, al dan niet geprefabriceerd.), Klasse 1
D10 (Tegelwerk), Klasse 1
D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), Klasse 1
D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 1
D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-03-11 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-07-09
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-03-11
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Gewone rechter voor de aanbestedende instantie als bedoeld in art. 14, §1 van de gecoördineerde wetten op de Raad van State, BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-08