Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Centrale Dienst voor Sociale en Cultureel Actie van het Ministerie van Defensie
Postadres : Kwartier Koningin Astrid Blok F Bruynstraat, 1, BE- 1120 Neder-Over-Heembeek
Contactpersoon: Elodie Nindorera
Tel: +32 24432583
E-mail: marchespublics@ocasc.be
Internetadres(sen): http://cdsca-ocasc.be/
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=436498
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
20895 - Vernieuwen van de flexibele vloerbekleding en binnenafwerking van logementen te Chièvres, Tournai en Rumes Referentienummer: OCASC- 20895-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45453100
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het vernieuwen van de soepele vloerbekleding en de afwerking binnen in woningen van de CDSCA te Chièvres, Tournai en Rumes
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE, BE3, BE32, BE328
Voornaamste plaats van uitvoering: Hainaut:Chièvres, Tournai et Rumes
II.2.4. Beschrijving
Vernieuwen van de flexibele vloerbekleding en binnenafwerking. De opdracht betreft een contract van initieel 1 jaar beginnende op 01/03/2018 dan wel het ogenblik van de kennisgeving van de gunning van de opdracht, naargelang wat het laatst gebeurt. Bij afwezigheid van een opzeg zal het contract maximaal twee maal met 1 jaar worden verlengd zodat het ten laatste op 28/02/2021 eindigt. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht om het contract op te zeggen mits een opzegtermijn van 3 maanden. In dat geval zal geen enkele vergoeding verschuldigd zijn.
II.2.7. Looptijd
Einde (dd/mm/jjjj): 2026-02-28
Verlenging mogelijk: JA
Zonder opzeg zal de opdracht maximaal twee maal stilzwijgend worden verlengd. De opdracht eindigt dus ten laatste op 28/03/2026
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D, D11, D13 OF D25
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-02-25 23:59
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
* eTENDERING wordt gebruikt. De offertes moeten worden ingediend op de methodes die vermeld zijn in het bestek !!* De documenten betreffende de opdracht kunnen elektronisch worden geraadpleegd op https://enot.publicprocurement.be/* Er is een offerteformulier, een document met vereiste verklaringen die verplicht moeten worden gebruikt en ingevuld!!* De inschrijver verbindt zich ertoe dat de communicatie tijdens de werken in het Frans zal gebeuren
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
raad van state, BE- 1040 brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
raad van state, BE brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-08