Gemeente Zedelgem

Restauratie ijskelder en grottencomplex in gemeentelijk Park van Loppem



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Zedelgem
Postadres :  Pater Amaat Vynckeplein 1, BE- 8210  Zedelgem
Contactpersoon:  De heer Tom Lievens
Tel:   +32 50288333
Fax:   +32 50208228
E-mail:   aankoop@zedelgem.be
Internetadres(sen):   https://www.zedelgem.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Architect Hilde Steenkiste bv
Postadres :  Loppemsestraat 32, BE- 8210  Zedelgem
Contactpersoon:  Mevrouw Hilde Steenkiste
Tel:   +32 50241862
Fax:   +32 50241863
E-mail:   hilde.steenkiste@telenet.be
Internetadres(sen):   http://users.telenet.be/hilde.steenkiste/  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Restauratie ijskelder en grottencomplex in gemeentelijk Park van Loppem  
Referentienummer:   Steenkiste 2012.27
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45454100
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE251
Voornaamste plaats van uitvoering:   Park van Loppem
II.2.4. Beschrijving
Restauratie ijskelder en grottencomplex in gemeentelijk Park van Loppem  
II.2.7. Looptijd
120   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbestedende overheid vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. -

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Relevante studie- en beroepskwalificaties.2. Algemene deskundigheid met betrekking tot de specifieke opdracht.3. Een vermelding van het gedeelte van de opdracht dat de uitvoerder minstens in eigen beheer zaluitvoeren (m.b.t. onderaannemers zie 1.4.3)

Eventuele minimumeisen:
1. Opgave van de gevolgde opleidingen.
2. Opgave van gelijkwaardige uitgevoerde werken de laatste vijf jaar.
Vereiste erkenning: D24 (Restauratie van monumenten), Klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-03-16  09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-07-14
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-03-16
Plaatselijke tijd:   09:30

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel (Etterbeek)
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-07

Vergelijkbare advertenties van BDA