Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Procurement & Logistics Department

Diverse gebouwen en metrostations -Raamovereenkomst voor de realisatie van schilder- en vloerbekledingswerken



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres :  Koningsstraat 76, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  Carla Gevaert
Tel:   +32 25638635
Fax:   +32 25153281
E-mail:   carla.gevaert@mivb.brussels
Internetadres(sen):   www.stib.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=436088


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Diverse gebouwen en metrostations -Raamovereenkomst voor de realisatie van schilder- en vloerbekledingswerken  
Referentienummer:   MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL 4891/PE/CG-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45442100
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De raamovereenkomst heeft als voorwerp de realisatie van de schilder- en vloerbekledingswerken binnen en buiten, die uitgevoerd kunnen worden in de verschillende installaties van de MIVB, onder meer de kantoorgebouwen, de stelplaatsen, de werkplaatsen, de complexen en de metrostations.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE10
Voornaamste plaats van uitvoering:   Regio Brussel-Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
zie pt II.1.4  
II.2.7. Looptijd
60   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Zie bestek in bijlage van deze aankondiging

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek in bijlage van deze aankondiging

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek in bijlage van deze aankondiging



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-03-09  16:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
1. In geval van toegangsproblemen tot het bestek in bijlage van deze aankondiging, gelieve de persoon vermeld in punt I.1. per e-mail te contacteren. 2. De indiening en de ontvangst van de inschrijvingen en/of de deelnemingsverzoeken gebeuren volledig en uitsluitend langs elektronische weg en via https://eten.publicprocurement.be/etendering/. Onder elektronische indiening wordt verstaan de indiening via de e-tenderingapplicatie en niet via e-mail! Inschrijvingen en/of verzoeken tot deelneming moeten digitaal ondertekend zijn overeenkomstig het systeem voor elektronische aanbestedingen e-tendering.Buitenlandse kandidaten/inschrijvers wordt verzocht kennis te nemen van de procedures en termijnen voor het verkrijgen van een certificaat voor de elektronische ondertekening van uw dossier. Het is ook mogelijk een mandaat aan een andere persoon te geven om het elektronisch te ondertekenen. In dat geval moet het bewijs van het mandaat bij uw offerte/aanvraag worden gevoegd.Voor meer informatie, zie: http://www.publicprocurement.be. Als u dit bestand aan uw favorieten toevoegt, wordt u per e-mail op de hoogte gebracht van alle wijzigingen.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 par. 2 en artikels 15 en 23 par. 3 van de wet van 17.6.2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-02

Vergelijkbare advertenties van BDA