Samusocial Asbl

BINNENSCHILDERWERKEN VAN EEN OPVANGCENTRUM VAN HET NEW SAMUSOCIAL VZW



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  New Samusocial VZW
Postadres :  68-70, Boulevard Poincaré, BE- 1070  Bruxelles
Contactpersoon:  Jacques Panzani
E-mail:   jacques.panzani@samusocial.be
Internetadres(sen):   https://samusocial.be/  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=435747


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
BINNENSCHILDERWERKEN VAN EEN OPVANGCENTRUM VAN HET NEW SAMUSOCIAL VZW  
Referentienummer:   SAMU-2022/075-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45442100
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Voorwerp van de werken: Binnenschilderwerken voor een opvangcentrum van New Samusocial vzw.
Plaats van uitvoering: Poincarélaan 68-70, 1070 Anderlecht
Deze opdracht is opgesplitst:
* Vast gedeelte: Gedeelte van de opdracht 1
* Vast gedeelte: Gedeelte van de opdracht 2
De noodzaak om de opdracht op te splitsen in afzonderlijke gedeeltes heeft te maken met het feit dat een eerste deel van het gebouw geschilderd moet worden tijdens gedeelte 1 om een deel van het publiek toegang te kunnen geven tot het gebouw. De toegang van het publiek is niet mogelijk zolang deze lokalen niet zijn geschilderd.
Op het einde van gedeelte 1 zal een deel van het publiek geïnstalleerd worden in het gebouw.
Na installatie van het publiek kan gedeelte 2 van de opdracht beginnen, de aanwezigheid van publiek hindert de uitvoering van de werken niet.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
II.2.4. Beschrijving
Het schilderwerk is onderworpen aan de bepalingen en voorwaarden van artikel 07 van het Standaardbestek 104.   De werkzaamheden zullen voldoen aan de eisen van TIN 249 "Gids voor goede praktijken voor de uitvoering van schilderwerken".   De verven worden zowel op oude als nieuwe onderdelen aangebracht.   De aannemer is als enige verantwoordelijk voor de staat van de steunen en alle noodzakelijke nivelleringen, met inbegrip van de eventuele samenvoeging van oude en nieuwe delen.   Het is de verantwoordelijkheid en de kosten van de aannemer om alle noodzakelijke voorbereidingen en werkzaamheden te treffen, zodat aan het einde van de werkzaamheden de oude en de nieuwe delen niet meer van elkaar te onderscheiden zijn.   De werkzaamheden omvatten de voorbereiding van de ondergrond om de twee verflagen te ontvangen en omvatten tevens:   - Wegschuren van uitsteeksels;   - Vullen van gaten en diverse slagen;   - Gladmaken van te schilderen oppervlakken.   Zowel in fase 01 als in fase 02 moet de aannemer alle nodige maatregelen treffen om ervoor te zorgen dat de niet te schilderen elementen, zoals geprefabriceerde scheidingswanden, bestrating, tegels, flexibele vloerbedekkingen, vensterbanken, sanitaire of elektrische toestellen, kozijnen, enz. vrij zijn van vuil. Als dit het geval was, zullen ze ontdaan worden van alle vuil.   In fase 02 zal het meubilair door de hoofdaannemer in het midden van de kamers worden verzameld en goed worden beschermd om vervuiling te voorkomen.   Voorwerpen die niet naar behoren kunnen worden gereinigd, worden op kosten van de aannemer vervangen.   De aannemer laat de werkzaamheden voor en na de voltooiing ervan schoonmaken om zich ervan te vergewissen dat de werkzaamheden naar behoren zijn uitgevoerd en dat de lokalen in een voor gebruik geschikte staat verkeren.   De aannemer is verplicht op verzoek van de Architect alle door deze gevraagde monsters in grote afmetingen te vervaardigen.   Alleen de Architect is bevoegd om de tonen te geven en de monsters goed te keuren.   Alle werkzaamheden die worden uitgevoerd volgens andere richtlijnen en die niet overeenstemmen met de richtlijnen van de Architect, worden geacht voor rekening van de Aannemer te zijn.   Alle ruiten moeten grondig worden gewassen en schoongeveegd voordat de laatste verflaag wordt aangebracht.   Voor de voorlopige aanvaarding moeten zij schoon zijn en vrij van alle sporen van verf of vuil.   Het aanbrengen van verf mag de toekomstige werking van sloten, raamkozijnen, deuren, poorten, enz. niet in gevaar brengen.  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2022-03-21
Einde (dd/mm/jjjj):   2022-05-31
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
zie Bestek

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bestek



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-02-21  12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-03-11


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
De afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33,  BE- B-1040  Brussel
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/?page=contact&lang=fr

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-31

Vergelijkbare advertenties van BDA