Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres : Sint Lazarusplein, 2, BE- 1035 Brussel
Contactpersoon: M. Jeroen Van Camp
Tel: +32 479471035
E-mail: jvancamp@gob.brussels
Internetadres(sen): https://mobilite-mobiliteit.brussels
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=432010
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de levering, de installatie en de indienststelling van afsluitingen bestemd voor het Brussels metronet en stelplaats DELTA van de M.I.V.B. Perceel I: Vouwhekken met bovenbalk Perceel II: Rolluiken en sectionaalpoorten Perceel III: Noodluiken Referentienummer: DITP-DIOV BM CSC-BB i3125-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 44220000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Voor perceel 1:
De prestaties van huidige aanneming zijn onder andere de levering, de installatie, de indienststelling en het onderhoud tijdens de waarborgperiode van vouwhekken met bovenbalk bestemd voor het Brussels metronet van de M.I.V.B.
-
Voor perceel 2:
De prestaties van huidige aanneming zijn onder andere de levering, de installatie, de indienststelling en het onderhoud tijdens de waarborgperiode van rolluiken en sectionaalpoorten bestemd voor het Brussels metronet en stelplaats Delta van de M.I.V.B.
-
Voor perceel 3:
De prestaties van huidige aanneming zijn onder andere de levering, de installatie, de indienststelling en het onderhoud tijdens de waarborgperiode van noodluiken bestemd voor het Brussels metronet van de M.I.V.B.
-
De levering van het materieel, dat het voorwerp van onderhavige opdracht uitmaakt, wordt gefractioneerd en gebeurt op verschillende plaatsen van het metronet van Brussel en stelplaats Delta van de M.I.V.B.
-
II.1.5) Geraamde totale waarde exclusieve btw: Totaal Max 2.510.056,12 € - Min 2.053.682,28 €
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Vouwhekken met bovenbalk II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
De prestaties van huidige aanneming zijn onder andere de levering, de installatie, de indienststelling en het onderhoud tijdens de waarborgperiode van vouwhekken met bovenbalk bestemd voor het Brussels metronet van de M.I.V.B.
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De aanbesteder heeft het recht het contract in één of meerdere malen te verlengen zonder dat de verlenging of de som van de verlengingen 24 kalendermaanden mag overschrijven, indien het minimumbedrag vermeld in punt c) (“Omvang van de raamovereenkomst”) niet werd bereikt tijdens de geldigheidstermijn van de raamovereenkomst of indien het vastgelegde bedrag niet werd opgebruikt. Elke verlenging wordt aan de aannemer betekend ten minste 15 (vijftien) kalenderdagen vóór het verstrijken van de geldigheidstermijn van het lopende raamovereenkomst.
Lot 2II.2.1. Benaming
Rolluiken en sectionaalpoorten II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
De prestaties van huidige aanneming zijn onder andere de levering, de installatie, de indienststelling en het onderhoud tijdens de waarborgperiode van rolluiken en sectionaalpoorten bestemd voor het Brussels metronet en stelplaats Delta van de M.I.V.B
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De aanbesteder heeft het recht het contract in één of meerdere malen te verlengen zonder dat de verlenging of de som van de verlengingen 24 kalendermaanden mag overschrijven, indien het minimumbedrag vermeld in punt c) (“Omvang van de raamovereenkomst”) niet werd bereikt tijdens de geldigheidstermijn van de raamovereenkomst of indien het vastgelegde bedrag niet werd opgebruikt. Elke verlenging wordt aan de aannemer betekend ten minste 15 (vijftien) kalenderdagen vóór het verstrijken van de geldigheidstermijn van het lopende raamovereenkomst.
Lot 3II.2.1. Benaming
Noodluiken II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
De prestaties van huidige aanneming zijn onder andere de levering, de installatie, de indienststelling en het onderhoud tijdens de waarborgperiode van noodluiken bestemd voor het Brussels metronet van de M.I.V.B
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
de aanbesteder het recht het contract in één of meerdere malen te verlengen zonder dat de verlenging of de som van de verlengingen 24 kalendermaanden mag overschrijven, indien het minimumbedrag vermeld in punt c) (“Omvang van de raamovereenkomst”) niet werd bereikt tijdens de geldigheidstermijn van de raamovereenkomst of indien het vastgelegde bedrag niet werd opgebruikt. Elke verlenging wordt aan de aannemer betekend ten minste 15 (vijftien) kalenderdagen vóór het verstrijken van de geldigheidstermijn van het lopende raamovereenkomst.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Selectie criterias: Art. 71 van de wet van 17 juni 2016 en Art. 70, 71, 72 en 73 van het KB van 18 juni 2017
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zien Documenten van het opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-03-11 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-08-08
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-03-11
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: e-tenderingInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-27