Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Brussels Hoofdstedelijk Gewest, Gewestelijke Overheidsdienst Brussel, Brussel Mobiliteit, Directie Projecten Wegen
Postadres : Sint-Lazarusplein 2, BE- 1035 Brussel
Contactpersoon: Ir Eric Monami-Michaux, Directeur-Diensthoofd
E-mail: emonami@sprb.brussels
Internetadres(sen): https://mobilite-mobiliteit.brussels/fr
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=433431
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Renovatie en heraanleg van de Koninginnelaan, de Thomastunnel, de Koninginnetunnel en de Vooruitgangstraat. Referentienummer: DAA-BMB/DPV-DPW/V21.023-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45233140
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Dit bestek heeft voornamelijk betrekking op de afbraak- en herinrichtingswerken aan de trottoirs, de parkeerzones, het fietspad en de tramperrons overeenkomstig de bij dit bestek gevoegde plannen (plan DPU1515_06B). De door het bestek beoogde werken zijn een aanvulling op de door de MIVB uitgevoerde herinrichtingswerken aan de rijweg en de tramsporen.
Het autoverkeer op de Koninginnelaan blijft gedeeltelijk behouden.
Het autoverkeer op de Vooruitgangstraat blijft behouden.
Het tramverkeer op de lijnen 3, 25, 55 en 93 blijft behouden.
De werken waarop dit bestek betrekking heeft, worden georganiseerd per weggedeelte.
Het eerste te realiseren weggedeelte is gelegen tussen het nieuwe tramperron in de Koninginnelaan en het Liedtsplein.
De inschrijver moet rekening houden met de mogelijke onderbreking van zijn interventie tussen de verschillende wegvakken.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-25
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Correctie van post nr. 114 van de opmeting -> Juiste eenheid: m2 (niet "stuks"). Vul het opmeting "erratum" aan.