Lojega

Renovatie van de stookruimte van het gebouw Van Overbeke 245.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  LOJEGA
Postadres :  Rusatiralaan 6, BE- 1083  Ganshoren
Contactpersoon:  De heer Patrick de Le Hoye
Tel:   +32 24329718
Fax:   +32 24261314
E-mail:   p.delehoye@lojega.be
Internetadres(sen):   www.lojega.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Renovatie van de stookruimte van het gebouw Van Overbeke 245.  
Referentienummer:   2410/2020/04/01(bis)
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Van Overbekelaan 245 te 1083 Ganshoren
II.2.4. Beschrijving
Renovatie van een stookruimte en van onderstations op de site Van Overbeke in Ganshoren. Deze werkzaamheden bestaan, onder meer, uit het demonteren van de bestaande installaties, het installeren van condensatieketels, het vernieuwen van de hydraulische, elektrische en regelinrichtingen van deze stookruimten en onderstations, het installeren van de centrale sanitairwarmwaterproductie en het integreren van het bestaande warmte-krachtkoppelingssysteem.  
II.2.7. Looptijd
82   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. 1. De offerte vermeldt:1° hetzij dat de inschrijver over de vereiste erkenning beschikt;2° hetzij dat de inschrijver houder is van een certificaat of ingeschreven is op een officiële lijst van erkende aannemers in een andere lidstaat van de Europese Unie. In een dergelijk geval kan de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of bij zijn offerte het certificaat voegen, uitgereikt door de bevoegde certificatie-instelling of het bewijs van zijn inschrijving uitgereikt door de bevoegde instantie van de lidstaat, alsook elk document waaruit de gelijkwaardigheid blijkt tussen het certificaat of de inschrijving en de vereiste erkenning als bedoeld in het eerste lid. Dit certificaat vermeldt de referenties op grond waarvan hij op de officiële lijst kon worden ingeschreven of het certificaat heeft kunnen behalen, alsook zijn classificatie op deze lijst;3° hetzij dat de inschrijver de toepassing inroept van artikel 3, eerste lid, 2°, van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken.2. 2. De aannemer moet het bewijs leveren van zijn bekwaamheid de opdracht naar behoren te kunnen uitvoeren, door een referentie te verstrekken waaruit blijkt dat hij in de afgelopen 5 jaar vóór de bekendmaking van deze aankondiging een volledige opdracht uitvoerde voor de renovatie van een stookruimte die aan een van de volgende voorwaarden voldoet:De opdracht had betrekking op een project met een totaalbedrag gelijk aan of van meer dan 300.000,00 EUR excl. btw.Om ontvankelijk te zijn, moeten de referenties de volgende informatie of documenten verstrekken:1) een attest van goede uitvoering opgesteld op naam van de aannemer, ondertekend door de bouwheer en uitgereikt na de datum van de voorlopige oplevering van de werkzaamheden. Het attest vermeldt de datum van de voorlopige oplevering die moet toegekend zijn na (datum van deze bekendmaking min 5 jaar) en vóór de datum van ontvangst van de offertes.2) alsook de documenten met de volgende informatie: a. Het totaalbedrag van de werkzaamheden excl. btwb. De vermelding van het betrokken aantal wooneenheden2) Ainsi que les documents contenant les informations suivantes :a. Le montant total des travaux HTVAb. La mention du nombre d’unités concernées 3. 3. Productinformatiebladen van de voorgestelde verwarmingsketels. Dit productinformatieblad is niet bindend voor de bouwheer en houdt niet zijn goedkeuring in mocht de offerte worden geselecteerd.

Eventuele minimumeisen:
2. 2. in de afgelopen 5 jaar vóór de bekendmaking van deze aankondiging, een volledige opdracht hebben uitgevoerd voor de renovatie van een stookruimte en met een totaalbedrag gelijk aan of van meer dan 300.000,00 EUR excl. btw.
3. Rvs-verwarmingslichaam met een dikte van 3mm of meer.
Vereiste erkenning: D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), klasse 4

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
De inschrijvers mogen zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bevinden als bedoeld in artikel 67 t/m 69 van de wet van 17 juni 2016.Door hun offerte in te dienen, verbinden zij zich ertoe om, op eenvoudig verzoek van de aanbestedende overheid, binnen een termijn van 10 dagen de hierna vermelde documenten te verstrekken (deze documenten zullen worden verzocht indien de inschrijver in aanmerking komt voor de gunning van de opdracht en indien die niet direct toegankelijk zijn voor de aanbestedende overheid):- Attest waaruit blijkt dat de kandidaat aan zijn verplichtingen voldoet inzake de betaling van zijn socialezekerheidsbijdragen (RSZ);- Attest waaruit blijkt dat de kandidaat aan zijn verplichtingen voldoet inzake de betaling van zijn belastingschulden;- Uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document uitgereikt door een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie van het betreffende land.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-03-04  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-12-29
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-03-04
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   Rusatiralaan 6 te 1083 Ganshoren

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Een forum zal op e-Procurement worden georganiseerd. De inschrijvers worden verzocht hun vragen uitsluitend per e-mail te stellen en zullen uitsluitend per e-mail een antwoord ontvangen.Het bezoek zal plaatsvinden in de Van Overbekelaan 245 in 1083 Ganshoren.Plaatsbezoek vereist: 17/02/2022 om 13.30De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Quatre Brasstraat 13,  BE- 1000  Brussel
E-mail:   info@just.fgov.be
Internetadres(sen):   https://justice.belgium.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-24

Vergelijkbare advertenties van BDA