Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Actiris
Postadres : Sterrenkundelaan 14, BE- 1210 Brussel
E-mail: servicejuridique@actiris.be
Internetadres(sen): http://www.actiris.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=434335
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Huur van automaten voor koffie en warme dranken en aankoop van bijbehorende consumptiegoederen ( fairtradekoffiepoeder en andere consumptiegoederen geproduceerd met het oog op duurzame ontwikkeling) voor Actiris Referentienummer: Actiris-ORBEM-Csc-Bestek1-2022-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 42968100
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Onderhavige opdracht heeft betrekking op de huur van automaten voor koffie en warme dranken en de aankoop van de bijbehorende consumptiegoederen (fairtradekoffiepoeder en andere consumptiegoederen geproduceerd met het oog op duurzame ontwikkeling) voor Actiris.
Er wordt gekozen voor een openbare procedure.
Deze opdracht bevat slechts één perceel aangezien het verhuren van de automaten voor koffie en warme dranken en het leveren van de consumptiegoederen voor deze automaten door dezelfde onderneming zullen gebeuren.
Het betreft een opdracht tegen prijslijst (KB van 18 april 2017, art. 2, 4°) in de vorm van een raamovereenkomst met als doel de voorwaarden en eenheidsprijzen voor de duur van de opdracht vast te leggen. Aangezien het onmogelijk is de behoeften voor de duur van de opdracht in exacte hoeveelheden uit te drukken, vermeldt het bestek de vermoedelijke hoeveelheden voor de verschillende posten (zie de prijslijst).
De vermoedelijke hoeveelheden van alle vermoedelijke leveringen voor de duur van de opdracht worden in de prijslijst gepreciseerd.
De aanbesteder zal de bestellingen plaatsen in functie van zijn behoeften.
De opdrachtnemer kan geen enkel recht doen gelden indien de geschatte hoeveelheden niet worden besteld.
De opdracht wordt derhalve uitgevoerd in functie van de bestelbonnen die naar de opdrachtnemer worden verstuurd.
De planning van de levering, installatie en opleiding zal worden opgesteld in samenspraak tussen de opdrachtnemer en de aanbesteder, en dit binnen de vijf werkdagen na de gunning van de opdracht. De diensten vallen hoofdzakelijk onder de volgende codes: CPV 42968100 Drankenautomaat en 15860000-4 Koffie, thee en aanverwante producten.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Cf. Het bestek
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-04-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2026-03-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-02-21 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-02-21
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
4.1 Verplicht plaatsbezoek Alvorens hun offerte in te dienen, zullen de inschrijvers niet alleen kennis moeten nemen van onderhavig bestek en van de andere opdrachtdocumenten, maar zullen zij ook moeten deelnemen aan een verplicht gezamenlijk bezoek. Het bezoek zal plaatsvinden op 01/02/2022 van 9.00 uur tot 12.00 uur of van 14.00 uur tot 17.00 uur, naar keuze.Het adres is: Sterrenkundelaan 14 te 1210 Brussel en Sterrenkundelaan 30 te 1210 Brussel. (afspraak receptie van de astrotoren)Om deze bezoeken optimaal te organiseren, wordt aan de kandidaten gevraagd zich op voorhand, vóór 31/01/2022 om 16.00 uur, kenbaar te maken per e-mail gericht aan de volgende vier adressen: fdewandeleer@actiris.be en obentaieb@actiris.be en mdaich@actiris.be en ydemuijlder@actiris.be. Tevens wordt hen gevraagd het tijdstip door te geven waarop zij aan het bezoek zullen deelnemen, alsook de naam en functie van de persoon die voor dit bezoek zal worden afgevaardigd.Gelet op de gezondheidssituatie wegens COVID-19, zal elke inschrijver door maximum 1 persoon vertegenwoordigd mogen worden.Het bezoek is verplicht voor alle inschrijvers en de aanbesteder zal bij die gelegenheid het bezoekattest valideren dat tijdens het bezoek zal worden verstrekt. De inschrijver voegt dit attest toe aan zijn inschrijving. Tijdens het verplichte bezoek zullen de plannen worden overhandigd. 4.2 Vragen per e-mailBijkomende informatie betreffende de procedure kan worden verkregen op het e-mailadres juridischedienst@actiris.be, met verwijzing naar de referentie van dit bestek.Vragen over het eigenlijke voorwerp van deze opdracht en/of over het verplichte bezoek (cf. hierboven) kunnen worden gesteld per e-mail gericht aan de volgende adressen: fdewandeleer@actiris.be en obentaieb@actiris.be en mdaich@actiris.be en ydemuijlder@actiris.be, en dit uiterlijk op 07/02/2022 om 16.00 uur. De aanbesteder zal, ten laatste acht kalenderdagen voor de uiterste indieningsdatum van de offertes, de antwoorden op de vragen aan de deelnemers die het verplichte bezoek ter plaatse hebben bijgewoond per e-mail doorsturen.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-17