Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Architektuur en studieburo Archus
Postadres : Stationsstraat 6, BE- 8340 Damme
Contactpersoon: Pieter Croene
Tel: +32 50605409
E-mail: pieter@archus.be
Internetadres(sen): http://www.archus.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=432322
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Het bouwen van 8 klaslokalen en een turnzaal VBS Sint-Joris Referentienummer: ARCHUS-P490-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45214210
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het betreft de bouw van 8 nieuwe klassen en een ondergrondse turnzaal in aanbouw aan een bestaand kloostergebouw
bouwheer: Karel De Goede vzw
locatie: VBS Sint-Joris, Kerkstraat 9 - 11 St-Joris Beernem
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-19
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-01-27
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-02-03
Plaatselijke tijd: 10:00
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-01-27
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-02-03
Plaatselijke tijd: 10:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Na overleg met het schoolbestuur Karel De Goede werd beslist om de beschreven variante “art. 26.37.20 – prefab elementen – dubbelwandeige geisoleerde buitenpanelen beton”
als optioneel te aanzien en niet meer als verplicht zoals beschreven in het bestek.
Verder komt het “artikel 03.21.12. – afbraak ruwbouwelementen – afbraak tuinmuur klooster” te vervallen, gezien reeds afgebroken
tijdens de afbraakwerken bestaande schoolgebouw.
Omwille van bovenstaande werd ook beslist om de opening aanbesteding te verplaatsen naar donderdag 3 februari 10.00 uur ipv 27 januari 10.00 uur