Gewestelijke Overheidsdienst Brussel, Brussel Mobiliteit, Dienst Exploitatie En Vervoer

Huur, installatie, onderhoud en controle van dynamische informatieborden op tekstkarren



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gewestelijke Overheidsdienst Brussel, Brussel Mobiliteit, Dienst Exploitatie en Vervoer
Postadres :  Sint Lazarusplein 2 , BE- 1035  Brussel
Contactpersoon:  Olivier Van Craenenbroek
E-mail:   ovancraenenbroek@gob.brussels
Internetadres(sen):   https://mobilite-mobiliteit.brussels/  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=433475

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Gewestelijke Overheidsdienst Brussel, Brussel Mobiliteit, Directie Mobiliteitscentrum
Postadres :  Sint Lazarusplein 2, BE- 1035  Brussel
Contactpersoon:  François Delsa
E-mail:   fdelsa@sprb.brussels
Internetadres(sen):   https://mobilite-mobiliteit.brussels/  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=418358

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Huur, installatie, onderhoud en controle van dynamische informatieborden op tekstkarren  
Referentienummer:   DAA-BMB/CM-MC/M19.017-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  34928471
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Brussel Mobiliteit wil op een aantal strategisch gelegen bovengrondse locaties
dynamische informatieborden (DIB's) op tekstkarren plaatsen met het oog op het
mobiliteitsbeheer (dagelijks of tijdens evenementen) om de weggebruiker te
informeren over de reistijden vanaf het betreffende DIB (vaste modus), maar ook over
bouwplaatsen, evenementen, voorvallen op de reisweg en de omleidingen die er het
gevolg van zijn (tijdelijke modus van de prioritaire DIB’s).
Deze opdracht dient tot de huur, installatie, verplaatsing, controle en het onderhoud
van dynamische informatieborden op opleggers en neemt de vorm aan van een huuren
onderhoudsopdracht.
Gedurende de volledige looptijd van de overheidsopdracht moet de aanbestedende
overheid kunnen beschikken over een tekstkarrenpark met DIB's, die in perfecte staat
verkeren en die de voorschriften van de met de opdrachtnemer gesloten opdracht moeten naleven.
Het aantal nodige tekstkarren kan schommelen tussen minstens 10 en ten hoogste 25
stuks.
De aanbestedende overheid verbindt zich tot het aanvragen van de plaatsing van 10
stuks. Deze 10 DIB’s moeten geplaatst op de 10 sites bepaald punt A.2.1.
De overige 15 stuks zullen geplaatst worden indien nodig en in functie van de
behoeftes van de aanbestedende overheid. Deze opdracht heeft betrekking op de volgende CPV-codes:
34928471-0 – Materiaal voor signaleringsborden;
34924000-0 – Matrixborden;
50230000-6 – Reparatie, onderhoud en aanverwante diensten voor wegen en andere
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE10
II.2.4. Beschrijving
Brussel Mobiliteit wil op een aantal strategisch gelegen bovengrondse locaties   dynamische informatieborden (DIB's) op tekstkarren plaatsen met het oog op het   mobiliteitsbeheer (dagelijks of tijdens evenementen) om de weggebruiker te   informeren over de reistijden vanaf het betreffende DIB (vaste modus), maar ook over   bouwplaatsen, evenementen, voorvallen op de reisweg en de omleidingen die er het   gevolg van zijn (tijdelijke modus van de prioritaire DIB’s).   Deze opdracht dient tot de huur, installatie, verplaatsing, controle en het onderhoud   van dynamische informatieborden op opleggers en neemt de vorm aan van een huuren   onderhoudsopdracht.   Gedurende de volledige looptijd van de overheidsopdracht moet de aanbestedende   overheid kunnen beschikken over een tekstkarrenpark met DIB's, die in perfecte staat   verkeren en die de voorschriften van de met de opdrachtnemer gesloten opdracht moeten naleven.Het aantal nodige tekstkarren kan schommelen tussen minstens 10 en ten hoogste 25   stuks.   De aanbestedende overheid verbindt zich tot het aanvragen van de plaatsing van 10   stuks. Deze 10 DIB’s moeten geplaatst op de 10 sites bepaald punt A.2.1.   De overige 15 stuks zullen geplaatst worden indien nodig en in functie van de   behoeftes van de aanbestedende overheid.  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
zie II 2 5 - bestek  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Voor de Belgische inschrijvers vraagt de aanbestedende overheid zelf dedocumenten en attesten op die hij gratis kan verkrijgen via een database. Via Telemarc heeft de aanbestedende overheid toegang tot de volgende documenten: fiscale attesten (belastingen en btw), RSZ en juridische situatie. Het uittreksel uit het strafregister m.b.t. de inschrijver moet samen met de offerte worden ingediend en mag maximaal drie maanden oud zijn.Buitenlandse inschrijvers moeten de volgende documenten bij hun offerte voegen: fiscale attesten (belastingen en btw), attesten m.b.t. sociale bijdragen, de juridische situatie en het uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat door de bevoegde bestuurlijke of rechtsinstantie van het land van herkomst van de inschrijver wordt uitgereikt, en dat niet ouder is dan drie maanden.

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-02-23  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-09-06
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-02-23
Plaatselijke tijd:   11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad Van State + Burgerlijke rechtbanken
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-14

Vergelijkbare advertenties van BDA