Directie Onderhoud

RESTAURATIE EN ONDERHOUD VAN KUNSTWERKEN BEHEERD DOOR HET BRUSSELS HOOFDSTEDELIJK GEWEST



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Directie Onderhoud
Postadres :  Sint-Lazarusplein 2, BE- 1035  Brussel
Contactpersoon:  Directie Onderhoud
E-mail:   monuments@sprb.brussels
Internetadres(sen):   https://mobilite-mobiliteit.brussels  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=434066


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
RESTAURATIE EN ONDERHOUD VAN KUNSTWERKEN BEHEERD DOOR HET BRUSSELS HOOFDSTEDELIJK GEWEST  
Referentienummer:   DAA-BMB/DE-DO/E20.085-F03_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45262330
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Een onvolledige, enkel informatieve lijst van de kunstwerken en fonteinen is beschikbaar in de bijlage.
Deze aanneming omvat voornamelijk:
• Restauratiewerkzaamheden aan de kunstwerken beheerd door het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. (Zie bijlage 2 en 2’ representatieve lijst van kunstwerken)
• Onderhoudswerkzaamheden van de eerder gerestaureerde kunstwerken of van de kunstwerken die geen restauratie vereisen.
• Interventies in geval van vandalisme om de schade te herstellen: verwijderen van graffiti, reconstrueren van beschadigde delen, verwijderen van affiches…
• Proeven en analyses (schoonmaaktesten, testen met specifieke technieken).
• De organisatiemaatregelen nodig voor het verkeer gedurende de werken.
• De renovatie van een bestaand kunstwerk (demontage, transport en weer in elkaar zetten).
• Het wegruimen van alle afval, puin, enz. buiten het openbare domein m.i.v. het afvoeren van materialen naar een recyclageinstallatie, overeenkomstig het Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 16 maart 1995.
• Verscheidene prestaties die het voorwerp uitmaken van posten met "te verantwoorden sommen".
• Alle bijkomende en samenhangende werken en leveringen voor de goede uitvoering van de werken.
• Proeven voor nazicht en oplevering.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE
II.1.7. Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)
1586776.86  EUR

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE10
II.2.4. Beschrijving
VOORWERP : RESTAURATIE EN ONDERHOUD VAN DE KUNSTWERKEN BEHEERD DOOR HET BRUSSELS HOOFDSTEDELIJK GEWEST   Een onvolledige, enkel informatieve lijst van de kunstwerken en fonteinen is beschikbaar in de bijlage.   Deze aanneming omvat voornamelijk:   • Restauratiewerkzaamheden aan de kunstwerken beheerd door het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. (Zie bijlage 2 en 2’ representatieve lijst van kunstwerken)   • Onderhoudswerkzaamheden van de eerder gerestaureerde kunstwerken of van de kunstwerken die geen restauratie vereisen.   • Interventies in geval van vandalisme om de schade te herstellen: verwijderen van graffiti, reconstrueren van beschadigde delen, verwijderen van affiches…   • Proeven en analyses (schoonmaaktesten, testen met specifieke technieken).   • De organisatiemaatregelen nodig voor het verkeer gedurende de werken.   • De renovatie van een bestaand kunstwerk (demontage, transport en weer in elkaar zetten).   • Het wegruimen van alle afval, puin, enz. buiten het openbare domein m.i.v. het afvoeren van materialen naar een recyclageinstallatie, overeenkomstig het Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 16 maart 1995.   • Verscheidene prestaties die het voorwerp uitmaken van posten met "te verantwoorden sommen".   • Alle bijkomende en samenhangende werken en leveringen voor de goede uitvoering van de werken.   • Proeven voor nazicht en oplevering.  


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA


AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot   1

V.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst

V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2022-01-01

V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers:   NEE

V.2.3. Naam en adres van de contractant

Officiële benaming:   denys, BE  wondelgem
NUTS-code:   BE
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf:   JA

V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-13

Vergelijkbare advertenties van BDA