Vereniging Iris-aankopen

Ramen wassen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Vereniging iris-Aankopen
Postadres :  Dejonckerstraat, 46 5de verdiep, BE- 1060  Sint-Gillis
Contactpersoon:  Mevrouw Marie BRUN
Tel:   +32 25354322
E-mail:   marie.brun@stpierre-bru.be
Internetadres(sen):   www.iris-hopitaux.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Ramen wassen  
Referentienummer:   IA/PO/2022/NETTOYAGE VITRES
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90911300
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Deze overheidsopdracht bestaat uit de levering van glazenwassersdiensten voor de Iris-netwerkfaciliteiten
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Raambewassing in ziekenhuizen en administratie  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   UMC Brugmann - campus Horta, Arthur Van Gehuchten plein 4 te 1020 Brussel / UMC Brugmann - campus Paul Brien, Schaarbeekse Haardstraat 36 te 1030 Brussel / UMC Brugma.(zie opdrachtdocumenten)
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
Ramen schoonmaken in het kinderziekenhuis  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Universitair Kinderziekenhuis Koningin Fabiola (UKZKF), J.J. Crocqlaan 15 te 1020 Laken (Brussel)
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Enkel voor perceel 1: Een omzetverklaring voor glazenwassersdiensten.
Eventuele minimumeisen:
1. 100.000 EUR voor elk van de laatste drie jaren.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Enkel voor perceel 1: Referenties voor soortgelijke schoonmaakdiensten2. Geldig ISO 9001-certificaat (versie 2015) - kwaliteitsmanagementsystemen3. Een kopie van een geldig ISO 14 001 (versie 2015) certificaat - milieubeheersystemen4. Implementatie van een risicobeheerssysteem in overeenstemming met de welzijnscode en de wet van 4 augustus 1996 betreffende welzijn op het werk, of elke andere gelijkwaardige regelgeving binnen de EU. 5. Enkel voor perceel 2: Referenties voor soortgelijke schoonmaakdiensten

Eventuele minimumeisen:
1. Een lijst van ten minste vijf referenties voor glazenwassersdiensten in de afgelopen drie jaar, elk met een minimumwaarde van 50.000 euro exclusief BTW.
Deze referenties moeten de volgende elementen bevatten
- Periode van het contract
- Naam van de organisatie of het bedrijf
- Type dienst
- Totaalbedrag exclusief BTW
- Naam en contactgegevens van een contactpersoon
2. De inschrijver verstrekt een kopie van zijn geldige ISO 9001-certificaat.
3. De inschrijver verstrekt een kopie van zijn geldige ISO 14001-certificaat.
4. De inschrijver dient het BeSaCC-certificaat, het VCA-certificaat of enig ander document waaruit de implementatie van een dergelijk systeem blijkt, over te leggen.
5. Een lijst van ten minste vijf referenties voor glazenwassersdiensten in de afgelopen drie jaar, elk met een minimumwaarde van 5.000 euro exclusief BTW.
Deze referenties moeten de volgende elementen bevatten
- Periode van het contract
- Naam van de organisatie of het bedrijf
- Type dienst
- Totaalbedrag exclusief BTW
- Naam en contactgegevens van een contactpersoon


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-02-24  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-02-24
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-02-24
Plaatselijke tijd:   11:00
Adres:   Vereniging iris-Aankopen, Dejonckerstraat, 46 5de verdiep te 1060 Sint-Gillis

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Inschrijvers zijn verplicht de locatie te bezoeken op straffe van ongeldigheid van hun inschrijving. Afspraken voor de bezoeken moeten worden gemaakt met de deskundigen van elk in punt III van het bijzonder bestek genoemd ziekenhuis. De inschrijver moet het bijgevoegde certificaat, naar behoren ingevuld, bij zijn offerte voegen. Zo niet, dan wordt de offerte onregelmatig verklaard. De persoon die gemachtigd is het document inzake het bezoek ter plaatse te ondertekenen, is voor elk ziekenhuis de persoon (personen) wiens naam (namen) in punt III is (zijn) vermeld.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Etterbeek

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-10

Vergelijkbare advertenties van BDA