Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Bilzen
Postadres : Deken Paquayplein 1, BE- 3740 Bilzen
Contactpersoon: Mevrouw Gisy Panis
Tel: +32 89519261
E-mail: gisy.panis@bilzen.be
Internetadres(sen): www.bilzen.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : dienst milieu
Postadres : Schureveld 19, BE- 3740 Bilzen
Contactpersoon: De heer Filip Konings
Tel: +32 89519337
Fax: +32 89519333
E-mail: filip.konings@bilzen.be
Internetadres(sen): www.bilzen.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Dienst milieu - maaien van wegbermen e.a. op afroep - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 59/22
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45233229
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
II.2.4. Beschrijving
Dienst milieu - maaien van wegbermen e.a. op afroep
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* In toepassing van artikel 62 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.* In navolging van art. 63 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
2. Het formulier in bijlage dient aan de offerte te worden toegevoegd, dan wel een eigen document van de bankinstelling
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.2. Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de aannemer voor het verlenen van de opdracht beschikt. De inschrijver geeft in detail aan over welke toestellen hij beschikt en hoeveel toestellen gelijktijdig ingezet kunnen worden. De gedetailleerde omschrijving houdt o.a. in pK, inhoud container, breedte maaier, wendbaarheid,.De inschrijver voegt foto's toe van alle werktuigen dewelke ingezet zullen worden. De leidend ambtenaar zal nagaan of deze toestellen voldoende zijn voor het uitvoeren van deze opdracht. Zo deze toestellen niet voldoende worden bevonden voor het uitvoeren van de opdracht, zal de inschrijver geweerd worden. Zo nodig vraagt de leidend ambtenaar om een demo met de te gebruiken materialen/werktuigen. 3. Een geldig ISO 14001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van milieubeheersystemen.
Eventuele minimumeisen:
1. De aannemer voegt minimum 3 attesten van goede uitvoering toe van werken uitgevoerd voor een ander openbaar bestuur. Deze attesten hebben betrekking op de periode 2019-2020-2021.
Vereiste erkenning: G3 (Beplantingen), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-01-31 12:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-05-31
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE- 1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-07